Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Lilian Marijnissen: ongeschikt boegbeeld van de SP

Lilian Marijnissen is alweer gekozen tot boegbeeld van de SP. Jammer dat deze partij geen aansprekende persoonlijkheid heeft weten te strikken als partijleider.
In het Journaal zag ik dat ze meteen begon met een felle aanval op Frans Timmermans, de topman die GL-PvdA in een links kabinet moet loodsen.
De sympathiek opererende Emile Roemer haalde veel leden en kiezers binnen voor de SP. Marijnissen daarentegen verloor een zestal verkiezingen. Positieve inbreng is haar vreemd, maar ze komt met snerende opmerkingen over het liberale-christelijke kabinet en nu dus ook met ontwrichtende kritiek op linkse 'vrienden'.

Schrijver: O.U. Deis, 22 juli 2023


Geplaatst in de categorie: politiek

4.3 met 3 stemmen 105



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Sir Joanan Rutgers
Datum:
23 juli 2023
Inderdaad verbazingwekkend dat ze zo tegen Frans tekeer gaat. Ik denk dat het de kift is, omdat ze wel voelt, dat Frans de nieuwe premier wordt en zij met haar partij buiten spel blijft staan. Zo verbruit ze de samenwerking met de linkse, winnende partij. Ze komt maar niet uit haar underdogpositie en het lelijke eendje blijven. Reset haar.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)