Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wie is hiermee gediend?

Duizenden mensen op straat in o.a. Berlijn, Parijs, Londen, Ankara, Washington en New York om te protesteren tegen de wijze waarop Netanyahu's Israël oorlog voert tegen Hamas, maar daarbij de gehele bevolking van Gaza ernstig traumatiseert en het toch al zo kleine gebied verpulvert.
Deze bewust aangebrachte ellende is werkelijk niet te overzien en kweekt voor tientallen jaren en bij honderden miljoenen mensen gevoelens van wrok.

Schrijver: Wim de Wijs, 5 november 2023


Geplaatst in de categorie: oorlog

4.2 met 4 stemmen 70



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Bet Weter
Datum:
5 november 2023
“Wie is hier mee gediend” vraag je. Israël in ieder geval niet denk ik. Hamas en consorten wel denk ik. Ze krijgen precies wat ze willen met de reacties in straten en op pleinen in de westerse wereld. De pr-machine werkt op volle toeren. Vrouwen en kinderen eerst. Het doel heiligt de middelen. Palestina vrij van Joden (en niet alleen Palestina).

Dus ja Wim, inderdaad bewust aangebrachte ellende. En die wrok? Die heeft geen kweek meer nodig. Die is door de eeuwen heen al tot volle wasdom gekomen en tiert welig verder.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)