Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het lot van Navalny

We moeten ons met zijn allen zorgen maken om het lot van de dappere Aleksej Navalny, een vooraanstaande opponent van de Russische dictator Poetin.
Ik weet werkelijk niet hoe we hem kunnen steunen in zijn droevig lot, dat bepaald wordt door een manipulator aan wiens handen al het bloed van vele slachtoffers kleeft.

Schrijver: O.U. Deis, 12 december 2023


Geplaatst in de categorie: politiek

5.0 met 4 stemmen 143



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Bet Weter
Datum:
14 december 2023
Inderdaad. Dictators hebben zo hun eigen regels en vaak zijn ze ook nog overtuigd van hun eigen gelijk. Een luis in de pels dient vernietigd te worden om het eigen zelfbeeld op te krikken.
Naam:
Sir Joanan Rutgers
Datum:
14 december 2023
We kunnen bar weinig voor hem doen. Hij had nooit naar het verziekte Rusland terug moeten keren. Al kan een vrijwillig martelaarschap kosmisch gezien een enorme, positieve uitwerking hebben, het neemt niet weg, dat Navalny nu volop lijdt door genadeloze killers. Zelf heb ik een FB-vriendschapsverzoek naar Kira Yarmysh gestuurd. Met veel liefde aan Navalny denken, is de beste optie. Hoe meer mensen dat doen, hoe meer hij zich gesteund voelt. Die warme deken kan hij nu zeker gebruiken.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)