Weer een escalatie VS contra Iran?
De aanvallen van het Amerikaanse leger op doelen in Iran zouden een reactie moeten zijn op een vermeende aanval van Iran op een vrachtschip in de straat van Hormuz.
Dit kan weer het begin zijn van een volgende escalatie, die geen enkel zinnig doel dient.
Je vraagt je af waar het kritische vermogen van Amerika als wereldleider is gebleven.
Trump loopt ook het risico dat 'zijn' feestje van 'zijn' 250-jarig land op 4 juli gevierd moet worden terwijl het land in staat van oorlog is...
Geplaatst in de categorie: oorlog

Geef je reactie op deze inzending: