Inloggen
voeg je dagcolumn toe

Dagcolumn

CORONA, HET VIRTUELE VIRUS, DEEL ZES

Ik haast me vandaag als een Paashaas, nu ik alle coconnen, capsules en andere omzwachtelde eivormige kernen en kiemen van des-informatie uit het rijke reservoir van de massa media heb opengepeld en ontmanteld, om mijn op een na laatste column over deze mega-opera-van-deceptie op het scherm van mijn elektronische transponder neer te slingeren.

Een van de vier ruiters van de Apocalyps is ontsnapt uit het zesde hoofdstuk van het boek Openbaring en galoppeert over de wereld, gewapend met het vurige zwaard van een allesverzengend virus (4-US), (VI-RUS), dat dood en verderf zaait in de Sodoms en Gonorroea's van onze meest verdorven metropolen en anti-Christ-conglomeraten.

De Beschermers der Mensheid zijn uitgezonden door Big Brother om te patrouilleren in de vermomming van Ordehandhavers, Robo Cops, BOA Constrictors, Blauwe Helmen, Grensbewakers, Oproerpolitie, Paramilitaire Zwartkijkers en Onschuldig Ogende, Surveillerende, Atletische Jongelieden op Koga Miyata's, met Fasers, Lasers, Wapenstokken, Maskers, Pepperspray, Full Body Armor, Traangas-Granaten, Pistolen, Plexiglas Schilden, en andere Verdedigingsmiddelen, als een Zwerm Horzelachtige Verlengstukken van het Ministerie van Vrede om de Virtuele Dreiging van de Onzichtbare man met de Zeis te Bestrijden.

Deze Helden dragen de Kroon van Onschendbaarheid, hen opgezet door de WHO, de UN en de SWG (Secret World Government), de Corona van Autoriteit die hen onbeperkte bevoegdheid geeft om in het belang van de Oorlog tegen de Terreur van de Invasie van Microben die het dodelijke SARS-CoV-2 (Severe Acute Respiratory Syndrome-Corona-Virus-version 2) hebben ontketend om het mensenras op de 3-e planeet van het zonnestelsel IRS uit te roeien, iedere verzameling van meer dan twee gerelateerde personen uiteen te drijven of zwaar te beboeten.
Verder zien zij erop toe dat eenieder z'n handen wast; er niet meer dan twee personen in een voiture plaatsnemen; er geen samenscholingen plaatsvinden; men zo min mogelijk de Natuur intrekt (een Andere Grote Vijand van de Mensheid); er geen clandestiene feestjes worden georganiseerd; kuchende, hoestende of rochelende personen uit het Openbare Leven Verdwijnen; Oude en/of 'kwetsbare' mensen in hun (te)huizen worden opgesloten; de Leerinstituten voor de Jeugd Hermetisch dichtblijven; alle GezelschapsGelegenheden en Gebeurtenissen worden afgelast; de Meeste Zelfstandige Ondernemingen worden stopgezet.
En tenslotte verspreiden Zij (gehoorzamend aan de Bevelen van hun BovenBazen) een voelbare spray van Sociale Controle, Politieke Correctheid en op Godsdienstige Gedienstigheid Gelijkende Moreel Humanistische Coöperatie in Zelfvoldaan Altruïsme.

Deze Legioenen van Openbare Orde worden ondersteund door een massa-media-offensief dat via de in elk gebouw opgehangen interactieve projectieschermen dag en nacht de wereldbevolking bestookt met propaganda filmpjes over de rampzalige gevolgen die het virus voor ons in petto heeft: een akelige, pijnlijke, inhumane DOOD.

Beelden van ziekenhuiszalen vol rijen legerbedden waarop ontelbare in coma gebrachte slachtoffers aan beademingsapparaten liggen, vrijwillig massagrafgravende gedetineerden, koelvrachtwagens tot de nok gevuld met uitvaartmeubilair, laten het tragische lot zien dat ons te wachten staat wanneer wij ons niet houden aan de voor onze en onze kwetsbaren bestwil bedachte, strikt noodzakelijke voorschriften.

Dagelijks zijn wijzelf figuranten in deze internationale theaterproductie als we lopen door desolate centra van wereldsteden, muisstille vliegvelden afgeladen vol met geparkeerde Jumbojets zien, elkaar op straat toeroepen: help mee de curve af te vlakken gvd!, onder spandoeken doorlopen die over de straten zijn gespannen met teksten als: "samen sterk! 1,5 m!", in lange rijen geduldig wachten als klanten voor winkels, spuitflacons hanteren met desinfectievloeistof om ons karretjes van de supermarkt mee schoon te maken, plastic handschoenen aantrekken om geen besmetting op artikelen als tijdschriften achter te laten, winkelpersoneel begroeten van achter plexiglazen borstweringen, netjes de straat oversteken als er een tegenligger op hetzelfde trottoir nadert, zelfs op de fiets elkaar in een grote boog passeren..

En dat alles terwijl:

niemand nog weet hoe het vermaledijde virus zich verspreidt;

alleen een werkelijke test (volgens experts) het verschil kan bepalen tussen Influenza, SARS 1 en Sars 2;

er tot nu toe, volgens RIVM gegevens, slechts kleine aantallen 'monsters' worden getest op SARS-CoViD-2:
van week 7 t/m week 14 de volgende aantallen: 92, 59, 74, 110, 125, 71, 50 en 46;
in deze laatste week (14) er in 13 van de 46 geteste monsters daadwerkelijk SARS werd aangetroffen;

niemand weet of het virus natuurlijk is ontstaan, of een bio-wapen is;

grote aantallen mensen met griepachtige verschijnselen (en mogelijk of mogelijk niet Covid19) aangeraden wordt thuis uit te zieken;

er in totaal (10-4) 'slechts' 403 patiënten op de IC's zijn overleden
(waaraan? aan DIT virus, aan de omgeving, aan de gevolgen van de beademing, aan één of meer van onderliggende aandoeningen, aan 'n besmetting die in 't ziekenhuis is opgelopen?)

er in Nederland (10-4) 1867 mensen 'aan 't coronavirus' zijn overleden;

er in 18 weken tijd in de griep-periode van 2017-2018 een 'oversterfte' was van 8885 personen;

er in de wereld, volgens het Johns Hopkins Institute 1 miljoen 709 duizend SARS-CoVid infectiegevallen waren (1-4), naast plm duizend miljoen (1 miljard) gevallen van 'Flu';

er op 1-4 103 duizend 563 sterfgevallen wereldwijd waren t.g.v. Covid-19 en

er 219 duizend TOT 646 duizend Griepdoden waren wereldwijd.
(vraag: Is dat dan zo 'gewoon' geworden dat de schatting ervan zo onnauwkeurig is?)

Het wereldwijde computer netwerk, waarmee mensen elkaar nog wel kunnen bereiken, beleeft hoogtijdagen.
De naam van HET wat niet genoemd mag worden gonst onophoudelijk door de ether.
Porno is in één klap niet meer de meest bekeken rubriek van mannelijke interesse.
Angst-Porno heeft haar van de troon gestoten.

De directeur van Amsterdam Neuroscience, Arjen Brussaard, ondersteunt de bevinding (of hypothese) dat de aantasting van de luchtwegen en het ademhalingsvermogen gedeeltelijk kan worden toegeschreven aan de mate waarin SARS-CoV-2 doordringt tot in het BREIN (de neuro-invasie-hypothese).
Een observatie waar ik me volledig achter kan scharen, gezien de wereldwijde hersenaantasting die zichtbaar en hoorbaar is in al degenen die onophoudelijk nieuwe groteske maatregelen denken te moeten verzinnen en implementeren om de (bescheiden) ravage van het eventuele virus naar alle geledingen van het maatschappelijk verkeer te verspreiden.


Ja, beste lezertjes, de Eindtijd is aangebroken en u bevindt zich ermiddenin.

Eens, misschien wel zeer binnenkort, zullen, ook u en ik, zo goed als zeker, de gevolgen van dit virus (of de bijverschijnselen ervan) als in een angstaanjagende en futuristische versie van Dante's Inferno zelf meemaken. Gegarandeerd.

Maar, zoals aangekondigd, moet ik me als een toverkonijn haasten op deze Verrijzenis Zondag, omdat ik aanvoel dat de laatste stuiptrekkingen van het virus imminent zijn. Ik voorspel dat het nog een weekje na-ebt en dat dan de krankzinnigheid even plotseling verdwijnt als ze is begonnen; en dan, beste kijkbuislezertjes, zal iedereen (maar vooral degenen die ons hebben bestookt met het corona-virus-nepnieuws) zo snel mogelijk 'vergeten' waar het allemaal om begonnen was; en sneller dan een Lepus Europaeus wegspoeden van deze collectieve verstandsverbijstering; om vervolgens zelfs de herinnering eraan (die vurige wangen van schaamteblossen zou dreigen te veroorzaken) in een donkere kerker van het onderbewuste te begraven..

U hebt het hier voor het eerst gehoord..

Omdat geen enkele opsomming van feiten, en zelfs geen Spinoziaanse redekunst in staat zal zijn tegenwicht te bieden aan de grootste psychologische propaganda oorlog die de wereld sinds 9/11 heeft meegemaakt, stel ik mij tevreden met mijn nederlaag op het gebied van overredingskunst en heb ik niets te bieden dan deze factuele, maar half schertsende Danteskische Hyperbool..

Bijgewerkt in de nacht van 1-e op 2-e Paasdag

Schrijver: Ton Hettema, 12 april 2020


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.1 met 7 stemmen 133



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)