Inloggen

Alle inzendingen over gebruiksvriendelijkh

2 resultaten.

Sorteren op:

Voorstellen voor verbetering van de gebruiksvriendelijkheid van nederlands.nl (2)

column
3.1 met 22 stemmen aantal keer bekeken 604
Dat deze site wel wat meer bezoekers kan gebruiken, zal iedereen wel duidelijk zijn. De vraag is alleen hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Er zijn al verschillende suggesties gedaan. Als ‘oudgediende’ – ik ben hier actief sinds 2006 – wou ik daar nog graag een paar voorstellen aan toevoegen. BEWERINGEN Mijn suggestie is om dit tabblad te schrappen…

Voorstel voor verbetering van de gebruiksvriendelijkheid van nederlands.nl

column
3.1 met 25 stemmen aantal keer bekeken 855
Sinds een aantal jaren geleden het bel-me-niet register is ingevoerd, hebben veel mensen nauwelijks meer last van irritante telefoontjes van bedrijven en filantropische instellingen. Zij krijgen niet meer dagelijks de vraag voorgelegd of ze ergens lid van willen worden, een nieuw soort waspoeder willen uitproberen of willen veranderen van telefoonmaatschappij…