Praten over “ houden van” hoor je telkens opnieuw, praten over “ doeslief” de campagne die momenteel in ons land overal tevoorschijn komt, houdt ons bij de les! Maar ik beken, altijd lief, is geen optie!
Nooit boos, geen optie, nooit kwaad of verbolgen, evenmin! Geen ruzie is volgens...
De stichting SIRE is het jaar 2019 begonnen met de campagne DOESLIEF. Met voorbeelden van onaardig gedrag houdt SIRE de mensen met 9 televisiespotjes, 18 radioreclames en vier posters, een spiegel voor, zoals bijvoorbeeld: “Jaarlijks wordt 8% van OV-medewerkers bespuugd” en “In 2018 is...
...Ik moest denken aan de nieuwe campagne van sire #DOESLIEF.
Reclamespotjes waarin we worden opgeroepen wat liever voor elkaar te zijn. In het verkeer, op sociale media en in supermarkten. 30 procent van de klanten heeft vandaag de kassamedewerker genegeerd. Dat soort teksten. Ik durf glashard...