Inloggen
voeg je autobiografie toe

Autobiografieen

Twee dochters, 1 gedachte.

Pap, wil je me vertellen wat ik nodig heb om een salade te maken en vertellen hoe ik het moet doen? Een vraag van zijn dochter die ik zo langzaamaan ook de mijne mag noemen na 32 jaar getrouwd te zijn met haar vader. Pap legt uit en dochter komt, als de salade klaar is, onze kant op, niet alleen om te laten proeven, maar ook om een schaal te brengen. Zo lief!

Dan gaat een uurtje later de telefoon, oudste kleindochter belt en Opa neemt op, het blijft eventjes stil en dan hoor ik hem zeggen: mag dat zomaar? Het antwoord hoor ik niet maar dat is zo verholpen als Opa zegt: vraag het ook maar even aan Oma en zo krijg ik mijn oudste prinses aan de lijn die vraagt: kom je gourmetten Oma? Samen met Opa? Ik zeg, wat lief!

Natuurlijk komen we gourmetten, hartstikke leuk en zo, worden we beide Paasdagen geconfronteerd met beide dochters die aan de ouders denken. Zo ontzettend lief...

Schrijver: An Terlouw, 16 april 2017


Geplaatst in de categorie: feest

2.0 met 1 stemmen 1.556



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)