Inloggen
voeg je autobiografie toe

Autobiografieen

Zomer 2001

Het was geen verassing dat Bjarne in de zomer van 2001 openstond voor de herenliefde.
De herenliefde waar hij zo vaak over droomde, met telkens Kees in de hoofdrol.
En het was diezelfde Kees, die een week lang bij Bjarne in bed sliep, omdat hij geen onderdak had na zijn mislukte avontuur in Portugal.
Een week lang had Bjarne het gevoel dat geluk niet langer afhankelijk was van maatschappelijk succes, maar van de liefde, die inniger was dan ooit.

Kees vroeg zich af waarom Bjarne geen gedichten meer schreef. Bjarne liet weten dat schrijven geen zin had, wanneer het leven mooier was dan hij in een gedicht kon omschrijven. Kees bekeek de schilderwerken van Bjarne en hij was enthousiast. Samen brachten ze verschillende doeken naar de kunstuitleen.

Kees bleek de kookkunst voor de eenvoudige keuken goed onder de knie te hebben. Een week lang aten de vrienden smaakvolle maaltijden met verse groenten bereid.
In bed bleek Kees keer op keer een begaafde minnaar, die de dromen van Bjarne in alle opzichten wist te overtreffen.

Het was jammer dat Kees al na een week vertrok om bij zijn tante Heidi in de Zwitserse Alpen te gaan werken in de jeugdherberg.

Schrijver: Bjarne Gosse
19 juli 2023


Geplaatst in de categorie: liefde

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 182



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)