Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

HIDDINK'S ULTIEME WRAAK

Tja, ik weet het niet. Ik ben er niet van overtuigd dat de Russen zomaar even konden winnen van het Nederlands Elftal.
Daar moet meer achter zitten. Erg lang hoef ik niet na te denken. Drugs! Drogeren. Kortom; doping!
Pepmiddelen om je uithoudingsvermogen op te krikken. Soigneren, noemen ze dat in de wielerwereld.
En waarom niet. In bijna elke tak van sport wordt doping gebruikt. Atletiek, wielrennen, kogelkoppen, schijfschieten., you name it..

Anders is het toch niet te verklaren waarom de Russen ons volledig overliepen?
Ik bedoel: tegen Italië, Frankrijk en Roemenie, spatten de krachtexplosies van de Nederlandse spelers af. En na vijf dagen rust konden ze het ineens niet meer. Hingen ze met de tong op de schoen naar het laatste fluitsignaal te snakken? Kom op nou. Doping! En niets anders.

Zou Guus ervan hebben geweten? Ik weet het niet.. Ik zou mijn hand daar niet voor in het vuur durven steken. Hij spreekt nauwelijks Russisch dus als die spelers iets in hun mond stoppen en zeggen dat het boerderijdrop is, wil Guus dat wel geloven.
Aan de andere kant. Guus heeft natuurlijk wel een strafblad. Jazeker. Belastingfraude! Door de FIOD erin geluisd, zullen we maar zeggen. Of een hak gezet. Zo kun je het ook noemen.
En van belastingfraude naar een paar spuitjes van de Russische maffia is een kleine stap.

Natuurlijk heeft Guus wel een geweten. Maar een geweten wordt een stuk flexibeler als er een gevalletje strafblad tegenover staat. Dan wordt je bewegingsruimte wat ruimer. En bovendien; het gaat hier wel even om een EK titel, zes miljoen euro's, continuering van de eeuwige roem en een standbeeld naast het Kremlin. Dan wordt het een stuk makkelijker om die boerenlullen van de FIOD en daarmee de hele Nederlands voetbalwereld een flinke hak te zitten..

En na RUSLAND-SPANJE weet ik het zeker. Geen doping déze keer. Spanje mocht winnen. Guus' missie was al geslaagd..

Schrijver: paco, 28 juni 2008


Geplaatst in de categorie: sport

3.7 met 10 stemmen 521



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)