Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Het Vaticaan een criminele organisatie? een brandende kwestie..

Waar wij het ook nog even ernstig over moeten hebben, is de criminele organisatie, Het Vaticaan.
Op het woord criminele organisatie kom ik nog terug.

Nooit geweten dat die organisatie een stem heeft in de Verenigde Naties. Ze hebben zelfs een vetorecht.
Altijd gedacht dat dat alleen aan landen was voorbehouden en niet aan religies.

Veel mensen onderschatten de invloed van het Vaticaan. Ik bedoel, de Islam zit echt niet in de VN. Het algemene EO gebeuren ook niet trouwens. Ik heb tenminste nog geen Andries Knevel met wapperende handjes een resolutie zien indienen over de zaligverklaring van de zondagsrust om maar wat te noemen.
Verder zie je ook opvallend weinig Boeddhisten rondlopen in het VN gebouw.
Raar woord trouwens, resolutie. Bij dat woord moet ik altijd denken aan pixels en beeldschermen, maar dat terzijde.

Hoe ver de invloed van het Vaticaan reikt moet je eens vragen aan een homo of aan de vrouwen in Afrika die verkracht werden en die geen abortus mogen plegen.
Het Vaticaan houdt niet van homo's en vrouwen. En dat, terwijl ze gek genoeg voortdurend in jurken rondlopen.
Het Vaticaan verbiedt het gebruik van condooms hoewel er duizenden mensen aan aids sterven in arme landen waar niemand medicijnen tegen aids kan betalen.

Als er in de VN iemand het spreekgestoelte beklimt om het te hebben over homorechten en recht op abortus, stuit je onmiddellijk op de kruisridders van het Vaticaan.
Sterker nog; hun macht reikt zelfs tot in het Europese parlement.
Als er daar gestemd moet worden over homorechten, wordt dat geblokkeerd door een slaaf van het Vaticaan die, als zetbaas van het Vaticaan, in een of ander onfris gristelijk politiek clubje is geïnfiltreerd.
De Islam wordt dan wel als bedreiging gezien maar het Vaticaan is het begrip bedreiging allang voorbij. Bij die club wordt de bedreiging allang uitgevoerd.

Nu even terug naar het begrip criminele organistatie.
Is het Vaticaan dat?

In mijn ogen wel:

- Als je als religieuze organisatie toestaat dat je personeel jaren lang ongestraft kinderen kan misbruiken terwijl je daar van op de hoogte bent, kan ik geen andere benaming verzinnen dan crimineel.

- Als je als religieuze organisatie homo's uit je kerken weert dan ben je een criminele organisatie;

- Als je als religieuze organisatie schijt hebt aan vrouwenrechten, dan ben je een criminele organisatie;

- Als je als puissant rijke religieuze organisatie voorkoming van aids tegenwerkt dan ben je een criminele organisatie.

De programmamaker, Gideon Levy maakte daar een zeer indringend document over in het programma, Brandende kwesties. Werd afgelopen zaterdagavond uitgezonden.
Nog een wonder dat het werd uitgezonden tussen al die talentenjachten en neukende idioten in Griekenland.
Het is nog te zien in 'uitzending gemist'.

Ik kan het dringend aanbevelen..


Zie ook: http://www.pacopainter .nl

Schrijver: paco, 11 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.1 met 9 stemmen 623



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Fabiola
Datum:
12 oktober 2010
Vergeet niet de intellectuelen (natuurkundigen met name) die door de eeuwen heen door de R.K. Kerk over de kling zijn gejaagd en de grote aantallen vrouwen die als heksen zijn verbrand. Het is geen criminele organisatie, maar een religieus fascistische, net zoals het regime in Iran.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)