Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 9 reacties op deze inzending:

Naam:
gluupje
Datum:
12 oktober 2009
Ja meneer Günter, ik zal het nooit meer doen.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
11 oktober 2009
Email:
ag.schulztiscali.nl
Voorstel: zand erover, al is het maar een laagje van nog geen centimeter. Deal?
Naam:
Fred
Datum:
11 oktober 2009
Tot zoiets zou ik mij nooit verlagen.....
Naam:
Theo_Dosius
Datum:
9 oktober 2009
Ik bedoel de hartenkreten die je onder je eigen (voor)naam 'Fred' hebt geschreven.
Naam:
gluupje
Datum:
9 oktober 2009
Pseudoniemen hebben invloed op staafdiagrammen, puntenwolken en x- en y-assen ? Leg mij dat eens uit. Overigens heb ik slechts 1 hartenkreet geschreven, ruim 2 jaar geleden, maar toen was ik erg boos.
Naam:
Theo_Dosius
Datum:
9 oktober 2009
Ik bedoelde dat de statistieken daardoor in de war worden gestuurd en het resultaat onvoorspelbaar wordt. Natuurlijk was dat cynisch en niet letterlijk bedoeld :-)
Ik weet wel dat je ontevreden bent omdat jouw eigen hartenkreten niet in de toptien staan. Als het je niet bevalt, kun je beter de redactie hierover mailen.
Naam:
gluupje
Datum:
9 oktober 2009
@ Günter: ik kijk alleen maar naar aantallen 'hits', waarderingscijfers en eventuele reacties en zie dat de samensteller van deze toptien weinig tot geen kaas heeft gegeten van statistieken. Overigens streel ik graag mijn (alter) ego.
@ Theo: een dozijn schuilnamen zou de spoeling dun maken en mijn bewering ongegrond.
Naam:
Theo_Dosius
Datum:
8 oktober 2009
Volgens mij slaat de teller op hol omdat je een heel dozijn schuilnamen gebruikt.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
8 oktober 2009
Email:
ag.schulztiscali.nl
Klopt! Probeer er maar verandering in te brengen, gluupje, desnoods met behulp van alle alter ego's. Ze mogen mij gerust "eraf mieteren"; hopelijk stelt het jou gerust?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)