Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Mensen die menen dat ze onrechtvaardig zijn behandeld en jarenlang de burgemeester en wethouders van hun gemeente, Haagse politici en tal van instanties benaderen om in alle toonaarden hun gram te halen, zouden er zeer verstandig aan doen om het verleden nu maar eens achter zich te laten en hun blik blijmoedig op de toekomst te richten, zodat ze weer met een schone lei kunnen beginnen. Van al dat gemor en gebrom wordt een mens immers alleen maar humeurig, nurks en onhandelbaar.

Schrijver: Theo_Dosius, 20 januari 2010


Geplaatst in de categorie: psychologie

2.6 met 5 stemmen 198



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
21 januari 2010
Zo is het en aangezien god en de hemel ook al niet bestaan kun je maar beter de hemel hier op aarde creëren.
Evenwel: niet iedereen wordt humeurig, nurks en onhandelbaar van zijn toch niet zo fraaie verleden. Echte wijzen worden dan gewoon cynicus en moeten dan hard om zichzelf lachen. Het leuke is dan dat je als toeschouwer hard mee kunt lachen.
Maar je kunt natuurlijk ook een nurkse, humeurige en onhandelbare reactie schrijven in een forum van Nederlands.nl.
Naam:
Heleen
Datum:
21 januari 2010
Die mensen mogen, wat mij betreft, naar de kiloknaller.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)