Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het is opvallend dat een literaire site als nederlands.nl voortdurend misbruikt wordt als uithangbord voor boodschappen van PVV-ers, SP-leden, Groninger mollebonen, blondines, communisten, hondenbezitters, pensionado's, analfabeten, bijstandsmoeders, invaliden en uitkeringsgerechtigden. Het moest verdorie niet mogen!

Schrijver: Theo_Dosius, 8 juni 2011


Geplaatst in de categorie: humor

2.7 met 15 stemmen 668



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
j.de groot
Datum:
11 juni 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Wordt het toch nog zweervol, zonder "verlichting"...
Naam:
Theo_Dosius
Datum:
11 juni 2011
Dom blondje: schuif gezellig aan. Wat dat uithangbord betreft heb je het goed geraden.
Günter: jij bent altijd welkom. Voor iedereen is hier plaats!
Fred: je hebt groot gelijk. Het geknor van al die zwijnen begint me tegen te staan, hun stank ook.
Paarlen: als je nu verandert in een lief klein biggetje kunnen wij weer verder :-)
Naam:
dom blondje
Datum:
10 juni 2011
Een uithangbord is toch zo'n ding dat bij de bakker enzo hangt? of ben ik nu zo dom?
Blondjes mogen toch ook mee doen hier?
Naam:
Günter Schulz
Datum:
9 juni 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
Jammer dat ik gepensioneerd én tevens analfabeet ben: maar al te graag had ik op bovenstaande bewering gereageerd... :p
Naam:
Fred
Datum:
9 juni 2011
Sterker nog, er zit muziek in deze site. En laat paarlen zichzelf maar voor z'n eigen varkens gooien, uiteindelijk heeft hij/zij zijn/haar "naam" geleend uit een andere taal.
Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
9 juni 2011
Kijk, eindelijk begin je het te snappen. Dit loop ik namelijk ook al jaren te beweren. Deze site dient over de Nederlandse taal te gaan. Als jij je daar nu ook aanhoudt zijn we een heel eind verder.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)