Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wat in de kan kan, kan in de kan alleen.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 26 mei 2012


Geplaatst in de categorie: humor

4.1 met 14 stemmen 125



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
20 augustus 2012
Nee Zenzibel, wat in de kan zit kun je ook in de pan of de thermosfles gieten,jah. Echter kun je dit niet tegelijkertijd doen, neeh. Hè, wat een leuke open deur en weet je wat nog leuker is ? Die deur wordt nooit een dichte deur. HaHaHa.... wat verschaf jij mij een plezier en weet je wat nog leuker is? Dat ik besef dat jij dit niet weet. Jah, hoe kan 't verkeren.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
9 juni 2012
Nee Sensibel, het is een kwestie van genuanceerd denken en de klemtoon. Trouwens, een open deur is geen dichte deur.
Naam:
zenzibel
Datum:
8 juni 2012
Email:
zenzibelmsn.com
Ik denk dat in dit geval niet zozeer mijn denkvermogen als wel uw taalvermogen een rol speelt. Zoekt u in het woordenboek de betekenis van 'kunnen' eens op. Dan zult u zien dat 'kunnen' gerelateerd is aan het aanwezig zijn van een mogelijkheid. Misschien wordt u dan duidelijk dat u met uw bewering (die overigens een open deur is) misschien heeft bedoeld: wat in de kan zit, zit alleen in de kan. Een niet bijster originele constatering.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
7 juni 2012
Sensibel: neen, dit is zeker niet eenvoudig daar je niet tegelijkertijd hetzelfde water in de kan en in de pan en in de thermosfles kunt gieten. Toch een bewering die wat meer van je denkvermogen vraagt, of niet soms?? Ha,ha,ha,ha... ik lach me een breuk en jij??
Naam:
zenzibel
Datum:
2 juni 2012
Email:
zenzibelmsn.com
Blijven proberen mevrouw de Bruine. Weet u wat? Ik help u even. Giet water in een kan. Pak een pan en giet de inhoud van de kan in de pan. Ziet u wel? Hoe eenvoudig. Toch?
En nu kunt u ditzelfde vast wel ook met de thermosfles voor elkaar krijgen.
En daarna kunt u misschien wat oefenen in het bedenken van beweringen die wél hout snijden.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
2 juni 2012
Zenzibel : Wat in de kan is gegoten kan nooit in de pan of thermosfles worden gegoten.
Naam:
zenzibel
Datum:
31 mei 2012
Email:
zenzibelmsn.com
Ik heb het geprobeerd. Ik heb water in een kan gegoten. Maar proefondervindelijk heb ik gemerkt dat ik dat water óók vervolgens in een pan kon doen. En in een thermosfles.
Deze bewering is dus onzin.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)