Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Eelt
Datum:
26 juli 2012
Email:
a.renselaarsimpc.nl
Beste Dorknoper ben het met je eens. Die titel is ontstaan uit balorigheid Het pseudoniem ook.
Vrienden bleven zeuren dat ik moest gaan schrijven.
Aangezien ik nooit zo groot zal worden als bijvoorbeeld Elsschot kan ik me titel en pseudoniem veroorloven.
Het loopt inmiddels aardig. Bedankt voor je opbouwende commentaar!
Ik laat me niet op zij duwen door de media die alleen maar achter grote namen aan rennen.
Een knoeier als Kluun krijgt aandacht en verkoopt
duizenden exemplaren van zijn onbenullige boek 'Haantjes.'
Inmiddels heb i veel respect voor jou gekregen
Naam:
Dorknoper
Datum:
25 juli 2012
Niks mis met reclame voor eigen boek. Op dit punt eens met Eelt (niet echt een fijn pseudoniem, maar is kwestie van smaak). Via een schrijfsite vind ik overdadig aanprijzen via teksten, columns en reacties toch discutabel.

Bovendien past enige nuchterheid. Niet ieder uitgegeven boek is immers per definitie De Grote Nederlandse Roman, welke elk ander boek overbodig maakt. De filosoof Lichtenberg: 'Boeken met treffende en ingenieuze titels zijn zelden de moeite van het lezen waard.' Maar dit even terzijde.
Naam:
Eelt
Datum:
23 juli 2012
Email:
a.renselaarsimpc.nl
Beste Guus,heb jij ooit van een schrijver gehoord, die geen vriendjes bij de media heeft en toch geld verdient met zijn eerste boek. Integendeel debutanten worden eerst door vrijwel alle uitgevers niet bekeken. Compliment voor mijn uitgever De Brouwerij. Die keek wel en besloot binnen 24 uur mijn boek uit te geven.
Debutanten worden echter niet door Pauw en Witteman gevraagd. Ze worden door iedereen doodgezwegen. Met mijn columns ben ik zelf mijn boek gaan promoten. Dat helpt wel. Al die columns veroorzaken echter vertraging met het schrijven aan mijn nieuwe boek. Ik moet hard werken op mijn zeventigste, maar ik geef nooit op!
Naam:
Guus
Datum:
22 juli 2012
Met het geld dat je verdient met je ophangtouwboek, kun je het beste maar eigen baas worden.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)