Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Geëlektrokuteerd worden is een schokkende ervaring.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 5 december 2012


Geplaatst in de categorie: sterkte

3.4 met 5 stemmen 339



Er zijn 9 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
13 december 2012
Jacob: Galgenhumor, zwart of zwaar?
Naam:
Jacob
Datum:
12 december 2012
Wilma: Ik zie je bewering als een voorbeeld van zwarte humor en daar hou ik zelf ook wel van.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
12 december 2012
Het feit dat deze bewering een woordspeling is doet niets af aan de ernst van de ervaring. Verder vind ik het heel erg dat Jacob deze ervaring aan den lijve heeft gevoeld. Dit zal zeker het verschil maken tussen het wel of niet plaatsen van zo'n bewering en kan daarmee kwetsend aankomen. Maar aan de andere kant blijft het natuurlijk wel de vraag of je met zo'n ervaring deze bewering zou plaatsen of niet.
Naam:
Jacob
Datum:
8 december 2012
Deze bewering ervaar ik toch wel als een beetje schokkend. Misschien komt dat doordat ik zelf wel eens 380 volt heb gevoeld en, meer dan dat, heb gehoord wat 50.000 volt bij iemand kan aanrichten. Zelf niet gezien gelukkig. Maar ik heb wel de verhalen gehoord en de gezichten gezien van de collega's die niet net op de dag van een bepaald ongeval een vrije dag hadden.
Naam:
Jacob
Datum:
8 december 2012
Schokkende bewering. Ik heb 380 Volt gevoeld. En meer dan veertig jaar geleden heb ik gelukkig niet hoeven zien wat 50.000 Volt met een collega had gedaan, maar de verhalen waren duidelijk genoeg.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
8 december 2012
Joanan: dit is een schokkende ervaring voor zowel degene die dit moet ondergaan als voor de toeschouwer.
Bekijk het eens van een andere kant dan op de man af reageren (argumentum ad hominem) en van simpel-komisch is geen sprake, hoe kom je erbij.
Verder is deze bewering een woordspeling, voor alle duidelijkheid.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
8 december 2012
Email:
moi636yahoo.com
Ga jij nou maar wat stukjes schrijven over fantasietjes met beroemdheden Joanan, je kan gewoon de humor van spelen met woorden niet waarderen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
7 december 2012
Als je dat zelf aan den lijve had ondervonden, dan had je wel stukken minder simpel-komisch gereageerd!
Naam:
Monique Methorst
Datum:
7 december 2012
Email:
moi636yahoo.com
Eerlijk is eerlijk: dit is een sterke!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)