Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
11 oktober 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Han, gewoon doorgaan!
Proficiat met jouw 62e verjaardag.
Een nieuw levensjaar vol van gedichten en visies
met het groeien en rijpen van de jaren!
Naam:
Lenie
Datum:
4 oktober 2013
Goed begrepen hoor deze inzending,
...en die verassing is nog heel goed mogelijk.
Naam:
Han Messie
Datum:
3 oktober 2013
Email:
hmessielive.nl
Joanan, ik heb me misschien toch verkeerd uitgedrukt. Omdat ik aanstaande woensdag 62 jaar word, houd ik er heel nuchter rekening mee dat het grootste deel van mijn leven en werken al voorbij is.
Met mijn levensavond bedoelde ik de laatste tien of vijftien jaren van mijn schrijven en dichten, die ik nog voor mij hoop te hebben.
In dat laatste decennium verwacht ik nog de nodige dingen te verwezenlijken, vooral met mijn schrijven. En natuurlijk veel meer kwalitatief dan kwantitatief.
Joanan, je zult me heus nog wel de nodige keren op de site vinden, in de toekomst.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
3 oktober 2013
Is dit de aankondiging van een naderend overlijden, Han? Weet dan dat ik je gedichten her en der in vele tijdschriften altijd met bewondering heb gelezen! Je bent één van de grootsten, die helaas niet commercieel doorbraken! Je kunt je ook afvragen of commercie wel hand in hand gaat met waar dichterschap, ik denk in de meeste gevallen niet. Komt er een wereldwijd zichtbaar vuurwerk? Dat was er allang binnen je poëtische oeuvre, mijn beste collega! Ik wens je alle kracht toe, die je nodig hebt.
Ga vredig over de Lethe, dichter!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)