Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wat in de geest leeft van één man, of één vrouw kan later
zo'n grote denkwereld en beleving meegeven aan andere mensen.
Ik vind het fantastisch als de beleving doorwerkt in kleine
en grote zaken van het leven.
Zeer zeker als het door velen als positief kan worden ervaren!

Schrijver: Petra Hermans, 20 november 2013


Geplaatst in de categorie: kunst

2.4 met 5 stemmen 141



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
24 november 2013
Tegeltjeswijsheden en oppervlakkige, opbeurend bedoelde uitspraken van simpele zielen verergeren het leed van mensen, die worteldiep in de put zitten, omdat het hun diepzinnige en sterk vertakte psychische lijden niet door Bassie en Adriaan kan laten wegpoetsen. Vrolijk positivisme vrolijkt mij niet op...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
21 november 2013
Joanan Rutgers, positiviteitsgeklungel versus rauwe werkelijkheidsbeschrijvingen zoals jij het stelt zijn beide verwoordingen van de werkelijkheid. Deze zijn de emotionele beleving van de werkelijkheid die persoonsgebonden is. Wat geestelijke schade hiermee te maken heeft is mij volstrekt onduidelijk. Jij spreekt in uitersten en mist hierdoor een heel tussenstuk.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 november 2013
Positiviteitsgeklungel à la Toon Hermans, Piet Bambergen en André van Duin brengt meer geestelijke schade teweeg dan de rauwe werkelijkheidsbeschrijvingen van auteurs als Jan Wolkers, Maarten Biesheuvel en Charles Bukovski.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)