Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Sommige raadsleden vereenzelvigen zich met JHWH, zij stellen zichzelf op het standpunt dat zij onder en boven de wet zijn, maar begrijpen van zichzelf niet dat zij slachtoffer zijn van hun eigen narcisme en grootheidswaan...

Schrijver: Wilma de Bruïne, 7 februari 2014


Geplaatst in de categorie: ziekte

2.3 met 3 stemmen 190



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
2 mei 2014
JHWHeilloos, u verdraait zoals gewoonlijk weer de waarheid. Het feit dat sommige raadsleden zich als zodanig gedragen heeft te maken met het feit dat zij zich niet bewust zijn van hun onbewuste drijfveren en hongeren naar macht. Dit leidt tot machtsmisbruik en voor de gewone burger tot bureaucratie. Dit is een verdichting van de afhankelijkheid van de staat. JHWH staat boven alles. Jezelf op Zijn standpunt zetten leidt tot een verkeerde interpretatie van de grondwet en de daarmee samenhangende regels. Dit geldt vooral voor ambtenaren.
En wees nu eerlijk, er zijn maar twee soorten ambtenaren: de slechte en de heel slechte, of niet soms...
Naam:
Qieneke Elzenhout
Datum:
16 februari 2014
Heel goede bewering Wilma de Bruïne. Een heel nare ook als je ermee wordt geconfronteerd.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 februari 2014
Dit is de foute manier...
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
7 februari 2014
U stelt dat vereenzelvigen met de Here inhoudt onder en boven de wet staan en slachtoffer zijn van eigen narcisme en grootheidswaan.
Het lijkt me dat uw Here het niet leuk zal vinden dat u hem van narcisme en grootheidswaan beticht. Maar misschien zal hij u wel 7x70 keer vergeven.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)