Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
30 april 2014
P.Pieters, ik vraag me af wie u bent. Bent u zo iemand met witte - en gouden spikkels in uw ogen...zo iemand waarvan de ogen als veren uit de oogkassen schieten, zo'n Heer en uit het veen...?
Naam:
P.Pieters
Datum:
29 april 2014
Dat is nu eens heel lief van Wilma, ze reikt je de hand.
Kop op dus, samen komen jullie er wel,
ook ik heb een vooruitziende blik.

O, wat staat er hier,
bezoek van: 14.00 uur tot 17.00 uur.
Ik ben al onderweg,
Zie jullie!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
29 april 2014
Petra, als je tegen het woord "anti" bent, geef je een gevoelsmatige betekenis aan dit woord. Eigenlijk geef je aan dat je tegen afwijzing bent van jezelf door jezelf of door anderen. Maar ook al word je niet goed begrepen in jouw beweringen en daarmee ook in jouw levenshouding, gewoon doorgaan en doen alsof er niets aan de hand is. Gewoon doorgaan met het schrijven van lekkere beweringen waarmee je de lezer aan het denken zet. En wees nou eerlijk, niemand wil aan het denken worden gezet, velen vinden zichzelf de beste denker... en tot slot: mooie humorvolle bewering!
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
29 april 2014
Woordfascinatie kan tot asociale deformatie leiden. Gijs zit er echt niet ver naast met zijn filosofie over ware deemoed. Je verwart een gelukzalig superego namelijk met ware, spirituele nederigheid, die gelijkstaat aan de geestesgesteldheid van o.a. St.Franciscus en Moeder Theresa.
Naam:
Gijs
Datum:
29 april 2014
Je, speelt iets te veel met woorden volgens mij.
Volgens mij vind jij jezelf heel erg leuk, volmaakt en zuiver. Jammer want deemoed dient de vader.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
28 april 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Spelen met woorden; dat is wat ik doe!
En ik doe dat graag, héél graag... .

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)