Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
23 juni 2014
Dit heeft te maken met het zelfbeeld dat iedere mens heeft.
Naam:
Gijs
Datum:
22 juni 2014
U bent verlicht. Mag ik u daarmee feliciteren?
Ieder van ons reageert op een normale manier die binnen de mensheid past. U reageert vanuit zweverigheid en een egootje.
Naam:
Koert Karlson
Datum:
22 juni 2014
Met open deuren, dat lezers reageren vanuit eigen referentiekader, wordt niemand wijzer. Aanmatigend is het ook om te wijzen op een geheel eigen kader, of 'eigen vorm, een heelheid die past in geen enkele norm!' Klinkt heel interessant, maar alle stromen inzendingen leiden niet tot meer begrip. Gewoon omdat je te vaag formuleert, dan weer je verschuilt achter dikdoenerij, dan weer pocht op wijsheid, welke niemand bezit en begrijpt.

Het blijft dikke soep en een ratjetoe. Even pauze houden, nadenken, beheersen, en doseren, dat is ook schrijverschap. Niet oeverloos je kraantje openzetten, en vervolgens huilen als lezers je hutspotjes niet begrijpen of er zich aan ergeren. Overigens merk ik dat mijn reacties en die van anderen helaas ervoor zorgen, dat het lijkt alsof wij diepgravende literaire discussies gaande houden over originele, wijze, of geestige uitspraken van Petra Hermans. Helaas, dat vind ik nog steeds van geen kanten.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
22 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Het merendeel van de mensen, hier reageert vanuit
haar of zijn eigen referentiekader.
Het kan ook niet anders.
Besef wel, dat mijn kader geheel anders is!
Ik besta in mijn eigen vorm, een heelheid die past
in geen enkele norm!
Realiseer je dat, voordat je zomaar even primair reageert...
Naam:
Gijs
Datum:
21 juni 2014
Als je met één vinger naar een ander wijst dan wijzen er drie naar jezelf. Het lijkt me niet erg christelijk wat je hier laat zien.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
21 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Om samen een betere wereld tegemoet te zien,
wanneer elk mens deze openbaring onder ogen
kan zien!
Het zou er heel anders uitzien, als iedere vorm
van haat overwonnen wordt, in de wortel van pijn...
Naam:
Koert Karlson
Datum:
21 juni 2014
Stug volhouden is soms moedig, Petra. Terwijl in andere situaties dit zinloze en treurige koppigheid is.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)