Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
16 juli 2014
Van Balen dat lijkt me heel leuk, dan zinken we om de beurt in de golven weg, zoals Petrus.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
11 juli 2014
Ongeveer zestig paar. Maar slechts een tweetal in formaat schuit. Nooit gebruikt. Over water lopen is daarmee mogelijk. Belangstelling?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
10 juli 2014
Van Balen, hoeveel schoenen heb je?
Naam:
Dik van Balen
Datum:
8 juli 2014
Mevrouw de Bruine, u bent helaas geen partij voor mij. U reageert hier vaak te melig, te kinderachtig, of te aangebrand voor werkelijk geestige en inhoudelijke discussies. Mogelijk is dit alles mijn schuld. En bent u elders een dichterlijk wonder of een psychologische bron van wijsheid. Maar daar valt vooralsnog hier nog weinig van te merken.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
5 juli 2014
Zeg Dik van Balen, is het ook een oplossing voor jou om je in een doofpot te begeven?
Naam:
Dik van Balen
Datum:
4 juli 2014
Doofpotten zijn geen typisch Nederlands verschijnsel. Is van alle tijden en gebeurt overal. Waarom hier de grondwet erbij gehaald wordt, is mij een raadsel. De grondwet als zodanig schept geen cultuur van doofpotten. Meestal zijn dat mensen die uit angst of winstbejag zaken onheus toedekken. Daarom vind ik dit een wonderlijke 'bewering'.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
2 juli 2014
Wat te denken van de "Demmink doofpot"
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
2 juli 2014
Noem er eens één....

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)