Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
5 juli 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Als je even de tijd neemt, Joanan Rutgers, om goed te kíjken en na te denken over wat ik precies schrijf, zul je ook verstaan, dat ik de nadruk leg op wat Geert Wilders: niet zíet!
Hij is in de kern natuurlijk liefdevol, anders zou hij zo niet kunnen leven, echter maakt hij, mijns inziens, te weinig zuiver en écht contact met de eigen Liefdesbron.
Wat daar allemaal achter zit, voor hem, persoonlijk, ga ik me dus niet aan wagen!
Bovendien kan je, bij diep reflecteren, de laatste zin op meerdere manieren opvatten... mocht men zich vervelen!
Naam:
Dik van Balen
Datum:
3 juli 2014
Even wennen: een redelijk heldere inzending van Petra, geheel los van de watten mistflarden in haar vrije expressie. Mooi werk. Hoewel wel een beetje een open deur. Overigens heeft Wilders ook geen echt Groot Verhaal. Laat staan dat daar 'samenhang' in te ontdekken valt.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
3 juli 2014
Nee, Petra, Geert is wel degelijk liefdevol, maar alleen wat al te zeer beperkt in zijn doelgroep!
Naam:
Ben van Haren
Datum:
3 juli 2014
Wie heeft jou ooit als leider gekozen?
Zelf benoeming is héél ongepast hoor!
Ga nu niet je hand overspelen vraag maar aan Geert, hoogmoed komt ten val, en hij kan het weten.
Naam:
T. Petje
Datum:
2 juli 2014
Zou zomaar een inzender(ster) van een een Nederlandse schrijfsite kunnen zijn.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
2 juli 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Ik was nooit de leider maar de volger om al luisterend te leiden!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)