Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Mijn vrijheid is de vrijheid van allen.
De vrijheid van alle mensen zal mijn vrijheid zijn.
Om waarlijk vrij te mogen bestaan; zó zal ik gaan!

Schrijver: Petra Hermans, 7 juli 2014


Geplaatst in de categorie: vrijheid

2.6 met 5 stemmen 179



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 juli 2014
Dit is een broodje Joanan Rutgers speciaal met veel curry.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
11 juli 2014
Ben, ben even uit het lood geslagen, maar herstel me snel. Ik wil helemaal niet een aparte groep van verlichte mensen in het zonlicht zetten, want dat leidt alleen maar tot sektarisme en daar heb ik de schurft aan! Juist in mogelijke doelgroepen steek in mijn energie.
Ik wed dat Petra datzelfde voor ogen heeft. Ik ben trouwens allround, mocht je dat nog niet hebben opgemerkt.
Heb je soms persoonlijke problemen met verlichtingservaringen? Wil je dat het liefste apart en in een hoekje zetten? Wat is je probleem? Reageer inhoudelijk!...
Overigens zie ik heus wel dat je het goed bedoelt en gelijkgestemde krachten wilt bundelen!... Toch zijn Petra en ik te zeer individualistisch en gek genoeg ook te afwijkend om te gaan fuseren!...
Naam:
Ben van Haren
Datum:
9 juli 2014
P. Hermans en J. Rutgers
Kunnen jullie niet samen iets beginnen, voor jullie zelf dan?
Lijkt me een geweldige combinatie.

Dit bedoel ik niet als grap, maar gewoon als een manier om een nieuwe denkwereld die door/voor verlichte mensen iets nieuws in de wereld willen zetten?
Maar begin dan met een eigen site of blog.
Kan goed zo zijn dat het veel aandacht gaat trekken.
Maar hier nu elke dag op een openbare site
dit te ventileren, is dat slim?
De kans is jullie door de redactie gegeven, dat is waar.

Dus zolang het nog geplaatst gaat worden, geniet ervan!
Succes.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
8 juli 2014
Een duidelijk manifest van een goudeerlijke, sociale, taboedoorbrekende vrijheidsstrijdster!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)