Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
randverschijnsel
Datum:
18 juli 2014
Ik haak af, tegen zo veel gekte kan ik niet op.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
17 juli 2014
Randverschijnsel, je hebt een foute interpretatie, zoals gewoonlijk.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
17 juli 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Ik ben jou zeer erkentelijk, Han.
Naam:
Han Messie
Datum:
16 juli 2014
Email:
hmessielive.nl
Petra, jij kent de ware strijd van het geloof. De duivel wil jou voor zich hebben. De Heer wil jou opnemen in het grote geluk. Steeds vallen en opstaan is het leven met God.
Je staat niet op een rots in de stormende zee; bovendien kan deze rots uiteindelijk ook gaan afbrokkelen. Denk maar dat je op een plank of een balk ronddrijft, die steeds onder gaat en weer boven komt. Tenslotte wint dat stuk hout het van de stormende zee.
Zo voortgaan, Petra!
Naam:
randverschijnsel
Datum:
16 juli 2014
Wilma, lees deze bewering nogmaals. God heeft zijn hart verkocht aan de duivel voordat Petra dat kon doen. Deze keer !
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 juli 2014
Beiden willen je ziel en zaligheid. Petra heeft precies op het juiste moment God in haar hart toegelaten, dat is haar redding geworden. Zij vertelt jullie over de verbetering van haar levenskwaliteit, eigenlijk over wat God voor een mens kan betekenen en kan doen met ieders leven. Het is niet nodig om zo rampzalig te reageren, ik vind jullie reacties meer dan schunnig.
Naam:
A van de Aa
Datum:
14 juli 2014
Email:
avandeaagmail.com
Hoe zit het met je ziel en zaligheid?
Want de een wil de ziel, de ander de zaligheid.
Naam:
randverschijnsel
Datum:
14 juli 2014
Wat een rare bewering. Je hebt je hart dus eerder wel aan de duivel verkocht en nu was jouw god je voor. Zoiets noem ik koekwaus...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)