Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
10 september 2014
P.Schraven, leuk dat je mijn naam noemt in jouw reagluursel en wie vertegenwoordig jij? Hè wat is dit weer fijn uh'h'hh, ga je dat ook nog eens vertellen..
Naam:
P.Schraven
Datum:
5 september 2014
Ik begin zo langzamerhand te vermoeden
dat: W.de Bruïne de redactie vertegenwoordigt.
Gho, dat ik daar niet eerder op kwam,

(of...toch wel?)
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
5 september 2014
Karlson, bij jou zijn de draadjes tot een kluwen geworden. Jij begrijpt werkelijk niets,maar dan ook helemaal niets. Het is toch zo duidelijk als wat wat Petra's intentie is.
Naam:
Koert Karlson
Datum:
4 september 2014
Veel beweringen van Hermans ervaar ik als in elkaar geknutselde vaagheden met de pretentie van diepgang. Als ik mij even kwaad maak, bedenk ik in een half uur vijftien van dit soort 'Beweringen'. Deze zijn alle dan eveneens rommelig, quasi-diepzinnig, vaag, nietszeggend of niet erg geestig.

Ook deze bewering over pijn komt op mij over als een vorm van huilebalken. Leg mij uit als dit totaal anders ligt. Wel beetje dom van mij om deze warboel niet voldoende los te laten. Vast de sukkelige moralist in mij. De draadjes worden zo veel boeiender dan strikt noodzakelijk. Lijkt mij.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
4 september 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Ik geloof toch zeer zeker, dat degenen die hierop
willen reageren, een bepaalde diepgang ontgaat!
Waarschijnlijk reageren jullie vanuit het eigen
standpunt.
Naam:
randverschijnsel
Datum:
3 september 2014
Ach gossie meid, kusje d'r op ? Of moet ik nu vrezen voor jouw toorn?
Naam:
Bram
Datum:
3 september 2014
En uiteraard heb ik er het volste vertrouwen in dat zal zijn overeenkomstig Romeinen 12, vers 17
Naam:
Alida Booij
Datum:
3 september 2014
Hoi Petra, voor mij komt het een beetje over alsof je wraakgevoelens hebt. Is dat zo? Het zou jammer zijn, toch?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)