Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De conclusie van de Onderzoeksraad voor Veiligheid (dat het toestel bij de vlucht van MH17 is doorboord en dat het neerstorten niet door een technisch mankement of onjuist handelen van de bemanning heeft plaats gevonden) heeft een opmerkelijk hoog open-deur-openen-gehalte.

Schrijver: O.U.Deis, 9 september 2014


Geplaatst in de categorie: rampen

3.6 met 8 stemmen 102



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 september 2014
Het MH17-passagiersvliegtuig is door iemand van buiten af neergeschoten, dat is zeker.
Twee opties: een BUK-installatie van de Russen of een straaljager van de Oekraïeners. Gezien de schade en de ooggetuigenbewijzen is het absoluut een BUK-instaleersysteem geweest, wat na het fatale afvuren zo snel mogelijk terug glipte naar Russisch grondgebied. Een menselijke en groteske vergissing, die we niet moeten beantwoorden met haat, maar met mededogen! Je zult het namelijk maar op je geweten hebben! We zijn allemaal van vlees en bloed en allemaal feilbaar, het wordt de hoogste tijd dat we elkaar compleet omarmen, wie we ook zijn en waar we ook vandaan komen! We zijn allemaal kwetsbare aardlingen, het is volstrekt zinloos om elkaar naar het leven te staan! We kunnen elkaar beter zoveel mogelijk helpen te overleven! Onze Levengever houdt zielsveel van ons allemaal! Niet slechts van uitverkorenen of uitzonderlijke gelovigen! Ieder mens is in Gods ogen even veel waard! Laat dat tot je doordringen en schaf als wetende iedere discriminatie af!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)