Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het zal een chaos worden in Nederland als elke psycholoog, of psycholoog in wording die tijdens de HBOstudie psychologie hieraan heeft geroken, een diagnose gaat stellen op grond van wat er op deze site aan inzendingen wordt geschreven. In dit geval ontstaat er met zekerheid de situatie dat bij de inzendingen het gebruik van begrippen zoals "medelijden" wordt gekoppeld aan emotionele waarden zoals "kwetsbaarheid" om daarmee vervolgens in een kleinerend reagluursel de inzender de grond in te boren.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 11 september 2014


Geplaatst in de categorie: pesten

2.0 met 5 stemmen 176



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
NN
Datum:
12 september 2014
De inzender wordt slechts dan de grond ingeboord als hij of zij dat toelaat evenals de gekwetste het kwetsen toelaat.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
12 september 2014
Beste Koert, je laat me heel erg lachen, deze bewering heeft betrekking op jouw manier van reagluren en nu doe je het weer. Doe als randverschijnsel en laat je niet pesten.
Naam:
Koert Karlson
Datum:
12 september 2014
Schots en scheef gedoseerde hutspot van boosheden, gegoten in de stroeve taal van de amateur in de psychologie van de koude grond, met herkenbare intentie om zo literair niveau op te krikken van deze wonderlijke rubriek.
Naam:
randverschijnsel
Datum:
12 september 2014
Hahaha, je bent mij er eentje.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)