Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De twee regeringspartijen VVD en PvdA zouden - bij verkiezingen nu - samen kleiner zijn dan de PVV.
Helaas ontstaat bij een eventuele grote winst van de club van de heer Wilders geen enkel perspectief op een constructief regeringsbeleid.

Schrijver: O.U.Deis, 21 december 2014


Geplaatst in de categorie: politiek

3.4 met 8 stemmen 91



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
22 december 2014
Premier Pechtold, premier Roemer of premier Wilders? Wie van deze drie. Qua zetelwinst zou Wilders dan de beste kans maken. Het ruïneuze partnerschap van de VVD met de PvdA betaalt zich uit in een fors verlies. Dat is te voorzien. Het sociale hart van Roemer is veel groter dan dat van Wilders, maar om hem bij voorbaat kansloos te achten, is sterk overdreven.
Wilders doorziet vlijmscherp de Haagse spelletjes en hij is recht voor zijn raap, wat hem siert. Als hij inhoudelijk inmiddels nog geen regeringsbeleid op poten kan zetten, dan ga ik met je mee. Want dan is hij een marktkoopman, die zijn beschimmelde aardbeien met veel aplomb voor een habbekrats verkoopt.
Naam:
NN
Datum:
21 december 2014
Daar heeft u gelijk in denk ik. Aangezien het één groot midden is met rechts en links wat uitlopers zouden we best met wat minder partijen toe kunnen.
Maar ja...leve de democratie!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)