Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Zwart wit discussie

Eerst mogen de zwarte pieten niet, nu mogen de witte wieven niet.

Zwart of wit, het is ook nooit goed!

--- --- ---

"Een aantal hervormde scholen in Barneveld en Nijkerk verbannen het Sinterklaasjournaal. Dat doen ze omdat in de vorige uitzending de mythische wezens 'witte wieven' voorkwamen en die zouden niet passen bij hun identiteit."

Bron: joop.nl (zie link)

Zie ook: dewittewieven.com


Zie ook: http://redirect.nl/aHuW

Schrijver: Gabriëla Mommers, 13 november 2015


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.3 met 9 stemmen 198



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
28 december 2015
De Witte Wieven fobie begint wild om zich heen te slaan.
Mijn vrouw en ik zijn strenge aanhangers van de platte land vereniging. We vinden dat de heuvels in Nederland moeten worden afgevlakt. Ook de hoge gebouwen vinden wij niet passen bij onze Pays Bas identiteit. Het lijkt ons ook passend dat iedere neder-lander die hoger is dan twee meter extra belasting moet betalen en we bepleiten subsidies voor kleine mensen.
Elke ochtend doen we oefeningen om onze kaaskoppen en melkflessen-kuiten te stimuleren. Ja, je moet er wat voor over hebben om je zelf bedachte identiteit tegen de bedreiging van buitenaf extra te versterken. Maar dan heb je ook wat!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)