Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Referendum Orgaandonorwet

We hebben nog één kans om de wet, die door het oog van de naald is aangenomen met een kleinst mogelijke fictieve meerderheid, terug te draaien.

---

Vanaf 3 mei moeten er binnen zes weken 300 duizend handtekeningen worden opgehaald voor een referendum over de op dubieuze wijze aangenomen orgaandonorwet. Wie zijn stem wil laten horen, kan tekenen op onderstaande link.

Zie voor info ook:
bit.ly/2uXW4Zh

Tekenen doe je hier:
(als je al getekend hebt, vergeet dan niet ook voor de tweede ronde te tekenen, vanaf 3 mei)
hartvoordemocratie.nl


Zie ook: https://hartvoordemocratie.nl/

Schrijver: Gabriëla Mommers, 9 april 2018


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.0 met 6 stemmen 588



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Anneke Haasnoot
Datum:
21 mei 2018
Email:
annekehaasnoothotmail.com
Ook ik mijn nee officieel vastgelegd
Naam:
Gabriëla Mommers
Datum:
12 april 2018
Ik heb het hart altijd op de goede plaats, Ton, ook als wij het oneens zijn.
Naam:
Karel Jong
Datum:
11 april 2018
Uiteraard kan hierover verschillend worden gedacht. Wel vind ik het wonderlijk om dit te koppelen aan de observatie, dat de schrijver om die reden 'het hart op de goede plaats heeft'. Bovendien voorafgaand met 'ik wist wel'. Terwijl elders op deze fijne site de commentator Mommers verbaal kielhaalt om andere redenen. Wat een warboel. Reactie van Rutgers is op dit punt voor mij minder klef en meer helder.
Naam:
Ton Hettema
Datum:
10 april 2018
Ik wist wel dat je het hart op de goede plaats hebt..
Ook wij tekenen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 april 2018
Ik heb inmiddels officieel geregeld, dat ze na mijn overlijden niets uit mij mogen snijden voor hergebruik, ik ben Potztauzend toch geen kringloopwinkelattribuut! Het bewijs ligt inmiddels in mijn bureaulade. Waarvan akte.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)