Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Regionale pers.

De regionale krant Dagblad van het Noorden besteedt in de sportbijlage 9 pagina's aan voetbal (waaronder een 6-columns-artikel over de wedstrijd Be Quick - RKVV DEM (uit Beverwijk)) maar besteedt geen woord aan de magistrale 7e overwinning van wereldkampioen Magnus Carlsen in het grootste schaakevenement ter wereld in Wijk aan Zee (gemeente Beverwijk).

Schrijver: Tammo G., 28 januari 2019


Geplaatst in de categorie: sport

5.0 met 2 stemmen 725



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Ton Hettema
Datum:
30 januari 2019
Schaken is veels te moeiluk voor de gewone man immers. Je heb maar liefst 6 verschillende stukken en die doen op 64 velden allemaal weer wat anders en zo.
Logisch dat foeballe balangrijker is. Schaken is voor dooien...
Naam:
Nemo
Datum:
29 januari 2019
Magnus Carlsen is een schaakcoryfee die sowieso in the picture staat, zonder iets af te willen doen aan zijn overweldigende zege! Rotterdam stond dit weekend in het centrum van alle media-aandacht (over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd), maar dat een sportredactie van dat zichzelf respecterende nieuwsblad zich zo blameert, daar moet toch wel wat achter schuilen...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)