Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Volleybalcoach Morrison

Zie hier mijn bewering van 12 oktober 2019:


Morrison ten onrechte ontslagen
De volleybalbond heeft bondscoach Jamie Morrison afgerekend op het gebrek aan resultaten van de nationale vrouwenploeg. Morrison was eindverantwoordelijk voor die magere resultaten en heeft zijn congé gekregen.

Ik denk dat de volleybal bond met dit 'kordate' optreden een ernstige fout maakt.
De oorzaak van het mindere functioneren van de volleybalvrouwen ligt niet aan de deskundig en prettig opererende coach maar aan het feit dat er maar enkele toppers (Sloetjes) ter beschikking zijn en de rest (Balkestein, Buijs, Plak e.a.) middelmaat is.
Ik voorspel dat wie er ook coach wordt vooralsnog geen betere resultaten worden geboekt zeker ook omdat nieuwe talenten de nu eenmaal noodzakelijke lengte missen.

Tijdens de kwalificatie voor een plek op de Olympische Spelen zijn de Nederlandse vrouwen kansloos tem onder gegaan met 3-0 tegen Polen en Duitsland.
De nieuwe (maar ouderwetse) Italiaanse coach heeft helemaal niets bijgedragen tot een beter resultaat. Integendeel.

De verantwoordelijke mensen voor het wegsturen van de zeer adequaat opererende Morrison zouden hun verantwoordelijkheid moeten nemen.

Schrijver: Victor S., 12 januari 2020


Geplaatst in de categorie: sport

2.8 met 10 stemmen 103



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
13 januari 2020
Wat speelden ze onoverwinnelijk hé, die Duitse dames!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)