Inloggen
voeg je column toe

Columns

Trots..

Rust en eenvoud. Simplistisch, minimalistisch en (gezond) naïef.
.."geef mij maar een hengel. En een stukje kostgrond. De rest heb ik niet nodig. Als ik maar lekker eet"..


Fier en trots. Tot zich zelf gekeerd. Koppig en recht door zee, zoals het een echte boogschutter betaamt.
.."ze bekijken maar wat zij doen. Als ik maar weet wat ik doe"..


Soms ietwat teleurgesteld door het leven, maar altijd behulpzaam voor de gekrenkte ziel
.."ze zijn ondankbaar, maar dat geeft niet. Ik help waar ik helpen kan"..


Een ware kok, charmant en zorgzaam..
.."ïk kook voor een ieder. Rijst, bami, nasi, koek en veeeeel peper. En wanneer iedereen eet, zit ik in m'n hoekje en ik geniet. Maar..ze mogen me wel met rust laten, ghehe"..


Sterk tot het laatste moment. Gezegend met goddelijke kracht.
.."ik zou nog een keer willen weten hoe het is om de regen op mijn huid te voelen"..

En dat was wat gebeurde..


Aan het oppervlak onttrokken, maar in de geest nog altijd fris en fruitig. Dag in, dag uit...

Mijn trots. Mijn voorbeeld. Mijn begin van de nieuw verworven inzichten.

Mijn vader,

George Henry Bron..

Schrijver: Jermaine Aroma, 8 november 2010


Geplaatst in de categorie: overig

5.0 met 2 stemmen 1.152



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)