Inloggen
voeg je column toe

Columns

Busje

Bij hun bezoek aan het terrein van Chemie Packs in Moerdijk bleven de ministers Opstelten en Schippers gisteren angstvallig in de bus.

----



Meneer OPSTELTEN, hoort u mij?
JA..WIE BENT U?
Mijn naam is Trawant..van Internet..wat doet u in die bus?
Ik bezoek de plek van deze ONTZAGGELIJKE ramp meneer Trawant..
Om rond te kijken?
En om met DE MENSEN ter plekke te praten.. want die zijn van ONSCHATBARE w..
Maar die staan hier hoor, buiten..in het bluswater..
Ja, ik weet het..kijk, het gloeit 'n beetje, maar verder ziet het er GOED UIT HOOR!
Als u nou ook even naar buiten komt..
Nee dank u..ik zie het zo ook wel..
Bent u bang?
Ik BANG? Ik ben nergens bang voor, meneer Trawant, ik heb als burgemeester wel voor HETERE VUREN gestaan..
Nou dan, hier zijn de HULPVERLENERS die u even een hart onder de riem moet steken!
JA JA, Ik heb al naar ze gezwaaid..GOED WERK MANNEN..Ik ben TROTS op jullie..!
Kunnen ze me horen, meneer Trawant?
Doet u even een raampje open dan..
Niks ervan, chauffeur láát dicht..
Maar het is toch veilig, meneer Opstelten?
VOLKOMEN veilig meneer Trawant, Laat daar GEEN misverstand over bestaan..
Dampen van TOLUEEN, XYLEEN, NAFTALEEN, BENZEEN, absloluut ONSCHADELIJK voor de volksgezondheid..?
Klopt als een BUS! EN, meneer Trawant WEINIG DIOXINE, voor de tijd van het jaar! FIJN HE MANNEN?
Wat gaat het kabinet doen om dit in het vervolg te voorkomen?
WIj gaan de zaak uitgebreid MONITOREN..En EVALUEREN en middels een DIEPGAAND onderzoek gaat een COMMISSIE..
U gaat dus fiks in de bus blazen?
WAT zegt u meneer Trawant?
IN DE BUS BLAZEN!
NIET DOEN MENEER TRAWANT! NIKS in de bus blazen,
Chauffeur RIJEN!

Schrijver: trawant, 12 januari 2011


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.0 met 4 stemmen 211



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)