Inloggen
voeg je column toe

Columns

Telefoon

Nee, nee en nog eens nee Matthijs, Yvon komt niet meer bij jullie aan tafel. Nee, ook niet als ze haar kakelbonte serviesje mag promoten.
En Arie kun je trouwens ook schudden, moe je maar nie zo lélluk doen!
....
Vrije nieuwsgaring, ja boeie, maar het is óns programma..en nou zijn we het zat, al dat negatieve met die Sanne en d'r poppetjes..ze leken ook nog eens nergens naar.
.....
Nee hoor boer Aad is helemaal niet gevaarlijk, de vrouwen worden dag en nacht beveiligd. Ina nooit thuis aan gekomen..nou en?
Ja dat distelveld wordt momenteel omgespit ..maar dat betekent nog niks!
......
En de inrichting, waar die mannen van Henrieke vandaan komen is helemaal niet gesloten..elke dag mogen ze onder begel..
Ja natuurlijk waren we blij dat ze veilig van dat rondje Achterhoek terug was. Integratie Matthijs, wennen aan de vrijheid, je kunt die dingen ook positief bekijken..
......
Ach, gangbang..dat zijn grote woorden..boer Willem en zijn mannen
zijn nu eenmaal open jongens en dan rond zo'n kampvuurtje op een zwoele zomeravond..uitzenden, nee dat zouden jullie wel willen en dan zeker nog zo'n smakeloze Lucky tv eroverheen, ja doei.!
......
Kijk dat bedoel ik nou, wij van de KRO maken een integer en succesvol programma over de liefde en dan gaan jullie daar met je cynische rooie platpetatten..
........
Hoezo inwisselbaar, het zijn elk jaar wel andere boeren hoor..ja natuurlijk kan Yvon ook wel zinnen met meer dan 5 woorden, maar we moeten wel aan de kijker denken hè, dat is doelgroepgericht televisie maken, dat zouden jullie ook eens moeten doen. 
.......
Aaah, dat neem je terug.., wij zoeken helemaal geen conflicten om de 
de kijkcijfers nog verder op te kri...nee ook volgend jaar niet..nóóit niet..!
......
tuut..tuut..tuut..

Schrijver: trawant, 18 oktober 2012


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.5 met 4 stemmen 80



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)