Inloggen
voeg je column toe

Columns

Moeilijk om wakker te blijven

De Tour de France is een hot item als het gaat om naar te kijken, je hebt mensen die af en toe een shot zien ( nee, niet nemen dus) en je hebt mensen als mijn eega, die geen pedaaltrap willen missen. Ik weet dat vanzelf.

Je moet van goeie huize komen om hem van de Tour af te krijgen, dat lukt geen hond (hebben we ook niet meer). Werkelijk niemand haalt hem van het kijken naar de zwoegende mannen op de fiets af. Soms deed ik nog wel eens een poging, maar daar bleef het dan wel bij. Niet voor het beeld staan, niet telefoneren, niet...niet...

Ik weet het en begrijp het (?) en doe geen moeite meer om het te snappen. Beter voor iedereen. De tour en mijn eega kunnen met gemak in 1 adem genoemd worden, klopt nog ook. Maar hij wordt, net als ik, een dagje ouder?

Want ik hoor geronk naast me en wat blijkt?

Het is een TOUR voor hem geworden om WAKKER te blijven...

Maar de Tour en hij, zijn in 1 adem te noemen, nu al helemaal, ronk ronk zaag zaag...

Schrijver: An Terlouw, 20 juli 2015


Geplaatst in de categorie: sport

2.0 met 1 stemmen 127



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Edith Meyers
Datum:
20 juli 2015
Email:
edithmeyersskynet.be
Leuk he, die mannen?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)