Inloggen
voeg je column toe

Columns

Allahloze IS-terreur in Brussel

Inmiddels weten we dat er zeker dertig totaal onschuldige mensen op laffe wijze zijn vermoord door zwaar gefrustreerde en haatdragende ex-Syrië gangers, waarvan we inmiddels mogen aannemen dat het helaas opnieuw om Marokkaanse jongemannen gaat, al kunnen het ook Algerijnen, Tunesiërs of Syriërs/Irakezen zijn geweest. Die jonge terroristen worden terecht 'testosteronbommen' genoemd, omdat ze hun sexueel-gefrustreerde inborst op een uiterst destructieve wijze uiten. Een Freudiaanse analyse kan wel eens de simpele oplossing bieden van die halve garen met hun boosaardige doelstellingen. Als je zelf lekker in je vel zit, dan neig je er niet toe om wildvreemde medemensen te vermoorden, laat staan met walgelijke bommen vol venijnige spijkers. De zin 'We zijn in oorlog met IS!' van Mark Rutte weerklinkt alsmaar in mijn getergde hoofd. Nu kunnen we daar helemaal niet meer omheen. Dat Nederland met straaljagers IS-bolwerken bombardeert is bekend en ergens een ver-van-onze-bed-show, maar de aanslagen binnen Europa maken dat onze oorlog met IS menens is en dus ook heel dichtbij kan komen. Wieweet wat er allemaal nog broeit in het onzichtbare moeras vol gedrochten en demonen. Natuurlijk is er ook een flinke link met het islamgeloof, die in verbasterde vorm door zulke iq-loze woestelingen voor hun strijdkarren wordt gespannen. Toch zijn deze gewetenloze killers de uitwassen van moslim-ideologieën en zijn ze in wezen nep-moslims met psychotische gedachtengangen. 'Het gevaar van de zwijgende aanhang van IS wordt sterk onderschat!', zegt Arnold Karskens terecht bij Jeroen Pauw. Arnold vindt dat Europa de poorten te wijd open heeft gezet en te soft is voor potentiële terroristen. Hij pleit ervoor om vijandige sujetten en indringers naar hun land van herkomst terug te sturen. Onze open samenleving wordt grof misbruikt door nare figuren, die onze vrijheden kapot willen maken, uit jaloezie en Arabische hoogmoedswaanzin.

Veel moslims en dat zijn veelal jonge Marokkanen en Turken, komen op de westerse arbeidsmarkt nauwelijks aan goede banen, omdat er door de autochtonen vooroordelen over hen bestaan. 'Het is een latent racisme tegen de blanke, westerse samenleving!', zegt Karskens terecht bij Pauw, 'ze spugen op ons!'. Ze kijken naar Al Jazeera en ze voelen zich de underdog. Als ik Karskens moet geloven, dan kunnen we maar beter met bombarderen in Syrië stoppen en al die heetgebakende Arabieren daar maar beter in hun sop gaar laten koken, laat ze hun eigen bonen maar doppen. Hen meer met rust laten, dan laten ze ons ook wel met rust.
Volgens mij zijn de meesterbreinen van IS niet van plan om Europa met rust te laten en kennen we allemaal de beelden van hun wrede krijgers, die aan de kust van Libië staan en pochen dat ze Rome gaan veroveren. Hun onleefbare kalifaat slinkt inmiddels volop door de moedige acties van onze strijders voor democratische vrijheid. Dat vervloekte IS-kalifaat is een misselijkmakend adderengebroed, waar vrouwen op beestachtige wijze worden onderdrukt en verkracht, waar vermeende afvalligen worden gemarteld en onthoofd. De meeste IS-strijders zijn zware drugsverslaafden, die daarmee hun zeer ernstige, psychiatrische stoornissen denken te maskeren. Daarmee zie ik de lijn naar de jeugdige IS-aanhangers, die binnen Europa rond sluipen, die veelal aan schizofrenie leiden, wat verergerd wordt door hun hasjgebruik, wat hen vervolgens makkelijk doet ontsporen. Hasj schakelt het gewetensvolle denkvermogen uit en maakt je vatbaar voor ieder, onbewust, niet verwerkt trauma. Door dat met islamitische fabeltjes over heldhaftige acties te vermengen, wanen ze zichzelf onoverwinnelijke Rambo's. Het imago van jonge Marokkanen is bar en boos, maar ze hebben het daar dan ook grotendeels naar gemaakt met hun straatterreur, inbraken, drugsdealen en overvallen. Aan de andere kant mogen we niet vergeten dat vele andere, Marokkaanse jongeren wel succesvol zijn geïntegreerd en goed werk leveren. En dat zijn heus niet alleen de vrouwelijke Marokkanen!...

Naast de zeker dertig zinloos overledenen zijn er ruim 200 gewonden, die onze liefdeskrachten eveneens nodig hebben. De liefdevolle krachten zijn vooral op het Beursplein in Brussel volop gedeeld en die positieve energieën hebben de zeer negatieve energieën van deze zwaargestoorde misdadigers verreweg overtroffen. Het residu van die mensenhaters is een kil en vruchteloos graf, zonder hoop op eeuwige liefde. 'Wij zijn met meer!', zegt Rutte heel mooi en onderbouwd. Straks krijgen die minstens dertig overledenen hopelijk een gezicht en kunnen we nog meer onze afschuw voelen over deze zielloze anarchisten, die als losgeslagen, jonge, valse honden meehobbelden op de stupide islammode van de xenofobische, christenhatende, middeleeuwse, hoogst debiele piraterij, die IS is. IS is Allahloos, bedenk dat vooral. Een ander mens doden, is goddeloos. Laten we inderdaad maar al onze dodelijke strijdwapens vernietigen, want ook dat deugt voor geen millimeter. Alhoewel, hoe moeten we anders die alsmaar weer opduikende ratten uitschakelen. Toch maar liever onze weerstand blijven bieden. Zichtbaar oppermachtig blijven, trotse beheersing uitstralen. Kat-en-muis-spel, maar die verrekte muizen zijn zo snel en ongrijpbaar. Die klotenmuizen zijn zwaardepressief en suïcidaal en ze nemen graag onschuldige anderen mee in hun reis naar het hiernamaals. Dat op zich is al hartstikke laf en krankzinnig. Ronduit egoïstisch en goddeloos. Het allerergste is nog wel dat die doodscultus ja-knikkers met hun mensonterende woede-aanslagen zoveel (negatieve) aandacht weten op te strijken!...

Schrijver: Joanan Rutgers, 23 maart 2016


Geplaatst in de categorie: misdaad

3.3 met 9 stemmen 118



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)