Inloggen
voeg je column toe

Columns

ZANDVOORT

U vraagt zich af wat wil hij nou weer, weer zeuren over Zandvoort. Dat racen gaat gewoon door, dat is al lang bekend.
Ja ja, beste mensen dat weet ik ook wel. Maar nu schijnt het dat die gasten met z’n allen over het strand dwars door een stiltegebied willen ‘rijden’. Uit het interview met de verantwoordelijke wethouder kun je zo’n beetje opmaken dat het zo goed als zeker doorgaat.
Maar ook als het niet wordt toegestaan, dan blijft het gewoon schandalig dat ze het in hun hoofd halen om ontheffing aan te vragen.
Er staan bordjes, waar wandelaars er op worden gewezen het strand te verlaten en een stukje om te lopen, om het dierenleven niet te verstoren.

Hopelijk wordt er geen toestemming gegeven, maar schrik niet als het wel gebeurt.
Natuurlijk was u al verbaasd dat het race circuit sowieso weer werd geopend.
Zal ik u eerlijk vertellen dat ik helemaal niet verbaasd was.
En waarom dan niet wil u vast wel weten. Het geheim is dat er een geest rondwaart een ‘koninklijke’ geest, de geest van de oude Bernhard. Z’n kleinzoon, lijkt veel meer op opa dan menigeen vermoedt.

Schrijver: catrinus
18 februari 2020

1.5 met 8 stemmen 74



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)