Inloggen
voeg je column toe

Columns

Nederland op zijn smalst

Wat u zegt. Inderdaad die anderhalve meter moeten we zo goed als mogelijk in acht nemen.

Ja maar dat lukt nu eenmaal niet altijd. Het is een nobel streven en af en toe gaat het “fout”.
Het ging “fout” bij de bruiloft van Grapperhaus. Hij had natuurlijk als een politieagent of boa de touwtjes strak in handen moeten houden. Zelf tijdens het ja-woord had hij vanuit zijn ooghoeken de boel scherp in de gaten moeten houden.

Verklaart U Ferdinand Grapperhaus aan te nemen tot uw wettige echtgenote…. “Ho ho wacht even” valt Ferd de ambtenaar in de reden. “Tante Truus kunt u wat meer afstand nemen van neef Guus alsjeblieft”. “Gaat u verder mevrouw”.

Tja het valt niet mee. Wie van u kan met droge ogen beweren dat hij of zij gewild of ongewild die 1,5 regel meter nooit geschonden heeft. Misschien oma en opa in het bejaardentehuis maar verder?

Als aasgieren storten de media en politici zich echter op deze doodzonde van Grapperhaus. Barbertje moet hangen. Kijk nu eens wat die schoft gedaan heeft. Mooie praatjes verkopen en zich er zelf niet aanhouden de klootzak.
Maar hij doet het toch wel redelijk goed als minister? Niets mee te maken. De lapzwans moet boeten. Kijk nog meer foto´s.
Wie zou die verkocht hebben. Judassen zijn tegenwoordig alom aanwezig.

Ja het zijn barre tijden.

Wie zonder zonden is werpe de eerste steen.

Schrijver: Gaffelbaard
2 september 2020


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.2 met 10 stemmen 154



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
8 september 2020
Je kunt beter vrolijk zijn over de bruiloft met het vaccin.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)