Inloggen
voeg je column toe

Columns

KINDERTOESLAGEN AFFAIRE

Graag wil ik de onderzoekscommissie nu alvast helpen met het samenstellen van een gedegen slotconclusie.
Al de ondervragingen en energie die er in gestoken wordt, zag ik vanmorgen prachtig, als oud bier, doodslaan bij het verhoor van de gladjakker Weekers.
De man probeerde vanaf het begin z’n straatje schoon te vegen. Ook de rest zal dat doen en het zal blijken dat niemand schuldig is en dat er sprake is van miscommunicatie tussen ministeries, ministers en hun staatssecretarissen. De conclusie is dat het in de toekomst echt beter zal moeten en dat daar aan gewerkt zal gaan worden.

Het blijkt maar weer dat Judas vele klonen heeft nagelaten.

Een fatsoenlijke compensatie van de slachtoffers, wiens goede naam besmeurd is, kunnen ze gerust vergeten. Zij die hun huis ten gevolge hiervan kwijt zijn, die hun baan hebben verloren en enkele die hierdoor in een scheiding zijn
beland en nu op of zelfs onder de armoedegrens leven, zullen met een kluitje het riet in worden ingestuurd.

Helaas voor hen, want er is immers geen echte schuldige aan te wijzen. Misschien de bemiddelingsbureaus die de aanvragen hebben helpen indienen.
Het verleden heeft ons geleerd(zie Groninger Gas/aardbevingschade affaire), dat het een ellenlang procedure gaat worden om iets gecompenseerd te krijgen.

Overheid schaam je!

Schrijver: catrinus
Inzender: C.A. de Boer, 23 november 2020


Geplaatst in de categorie: actualiteit

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 104



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)