Inloggen
voeg je column toe

Columns

Evert

Wat zat het toch lekker mee de laatste tijd. Na Marco en Ali weer zo'n giga meevaller.
Evert Santegoeds lag onder zijn dekbedje te knorren van genoegen. Topnummer van Privé in de maak. De cover had ie ook al: FURIE MET GOUDEN STROT!
Foto's gekocht van Glennis die dat enorme gebit in de tralies van haar cel zet. Rib uit z'n lijf, maar ja, met dat soort salarisjes moeten die dienders van tegenwoordig wel bijbeunen. Zelf naar de Jumbo getogen voor een reportage on the spot.
Van bloedneus gebroken kaakbeen gemaakt. Van drie slachtoffers de leeftijd tot boven de 60 opgehoogd. En een vermoeden van ernstig doorgesnoven agressie even cursief meegenomen.
Daarbij verleden in volksbuurt opgewarmd, oude hangplek en verveloze ouderlijke voordeur in een kantlijn kadertje. Korte statements van vroegere straatvriendjes..' Bij matten altijd vooraan, one of the guys, vloeken als een tempelier'.. Dan nog even iets over dat zoontje, verwaarlozing natuurlijk nooit thuis, altijd schnabbels en foute mannen..
En tot slot wat voorspellende quotes van vakgenoten over het einde van haar carrière..
Met als uitsmijter een vaag plaatje van optreden als Whitney Houston.. en dan in Chocoladeletters
STENNIS GRACE...WAT JAMMER!
En nu Lil' Kleine nog even..
Daar maken we 'LEL' van..Wat was ie toch in topvorm deze maand..

Schrijver: trawant
14 februari 2022


Geplaatst in de categorie: actualiteit

4.0 met 9 stemmen 267



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Richard Bahl
Datum:
18 februari 2022
Prima column. Zo gebruik je taal en beelden om ongenoegen te uiten.
Bittere aanleiding, maar de humor is bij Trawant nooit ver weg.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)