Inloggen
voeg je autobiografie toe

Autobiografieen

Biografie 14-9-2015

Ik hoor jullie denken, leuke titel heb je verzonnen An, ben je een dag oud? Nee, we zijn drie dagen verwijderd van de 17 e en ik wilde deze pagina gebruiken om: mijn grote waardering uit te spreken voor de site, ik wil mijn grote waardering uitspreken net als mijn immense dank dat WIJ allen de gelegenheid kregen ons te uiten op www.nederlands.nl. Dat gezegd hebbende schrijf ik er meteen achteraan dat ik dit misschien voor niets schrijf want ik weet het niet: maar het is angstwekkend stil nadat de bom gelanceerd werd, dat geeft HOOP, en gek hè? Maar die heb ik nog steeds. De dagen korten, de avonden lengen de tijd om te schrijven is weer volop aanwezig, ik heb een relatie met beide sites opgebouwd en moet bekennen dat er op de site meer staat dan dat mijn eega weet, domweg omdat ik niet alles ventileer. Maar dat doe ik wel hier! En ik weiger te zeggen: dat deed ik wel hier....nog drie dagen, dan weten we meer...
Desalniettemin hoeft het niet speciaal vanwege deze reden zijn dat ik dank je wel zeg, want eerlijk is eerlijk, dat zeg ik evengoed voor de afgelopen jaren: Johan BEDANKT.

Schrijver: An Terlouw, 14 oktober 2015


Geplaatst in de categorie: bedankt

3.5 met 2 stemmen 135



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)