Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

NOVA

En voor het laatste nieuws uit Den Haag gaan we over naar collega Ferry Mingelen.

Somberheid troef Ferry ?

Nou dat kun je wel zeggen Clairy, de oppositie is eensgezind in..eh.. haar kritiek op.. eh.. het kabinet.

Terecht ?

Ach Clairy het is eh.. maar hoe je 't bekijkt. Het kabinet is..eh.. voor en de anderen zijn..eh.. tegen..

Dat klinkt bekend Ferry.

Inderdaad Clairy, het.. eh..is een herhaling van zetten die we.. eh.. al vaker gezien hebben..

Een patstelling , zo te horen Ferry.

Zo zou je 't ..eh..kunnen noemen Clairy, laten we eens luisteren naar..eh.. de Heer Pechtold..

..........................

.........................

Krasse taal Ferry,

Ja, maar dat kun je van hem..eh.. verwachten, Clairy als het kabinet zich zo..eh.. opstelt..

Wat betekent dit voor de toekomst Ferry ?

Tja, de toekomst, wat zal ik eh ..ervan zeggen Clairy..natuurlijk ..eh..verwacht ik wel een en ander op ..eh.. niet al te lange termijn..

Maatregelen dus Ferry..

Ongetwijfeld Clairy,

Buigen of barsten ?

Ach het blijft natuurlijk..eh.. politiek Clairy..en dan gaat er weleens wat over en weer.. maar wat precies en hoe dat eruit gaat zien daar ..eh.. moeten we dus nog..eh...even op wachten..

Geduld dus Ferry ..

Zo is 't Clairy.

Bedankt Ferry Mingelen uit Den Haag.

Schrijver: trawant, 16 september 2009


Geplaatst in de categorie: politiek

4.0 met 4 stemmen 302



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)