Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Dat jullie mijn naam gekoppeld hebben aan een plechtige foto van lady Maxima, vind ik een hele eer, dank jullie wel!
Ik vermoed dat veel mannen jaloers zijn op onze pretprins Willem! Ik tenminste wel, oelala, wat een stuk!

Maar nu serieuzere zaken, de kabinetscrisis! Dat er een veel gewichtere crisis gaande is, is tijdelijk ondergesneeuwd, of is dat nu juist de bedoeling? Kunnen ze die wereldcrisis niet oplossen en gaan ze dan maar een langgerekte schijnbeweging vertonen?
Nu hebben ze zelfs het bejaarde politieke paard Ruud Lubbers van stal gehaald, alsof die de waarheid in pacht heeft, de CDA moet politieke kleur bekennen, wat een cliché zeg, het is gewoon een krampachtig, noodgedwongen (kat in het nauw), alles op alles zettend om de boel boven water te houden, de laatste stroohalmactie, dus toch maar overstag met die vervloekte PVV, die irritante raddraaier, die lastige woelwater, die extreme zwartkijker.
Gaat dat echt gebeuren, dan voorspel ik dit kleine kikkerland een zeer grote achteruitgang toe, want een rommeltje aan de top, geeft een rommeltje daaronder, zo simpel en navrant is dat.

Schrijver: Joanan Rutgers, 23 juli 2010


Geplaatst in de categorie: politiek

1.4 met 9 stemmen 755



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)