Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Door Jezus tegen steniging beschermt

(voor Joanna Angel)

Jij bent geboren als Joanna Margalir Mostov op 25 december 1980 in Brooklyn, New York. Jij bent een alternatieve, pornografische en mainstream actrice, regisseuse en schrijfster van pornofilms. Jij hebt natuurlijke borsten, die jij niet wilt laten zakken. Je bent grappig, prettig gestoord en Miss Piggy achtig. Je hebt een Israëlische vader en een Amerikaanse moeder. Je bent opgegroeid in River Edge, New Jersey, opgericht in 1894. Je ging naar de Cherry Hill Elementary School en in 1998 ging je naar de River Dell High School. In die tijd werkte jij in Teaneck in een koosjer fastfood restaurant. Daarna werkte jij in een restaurant van Applebee's en in het restaurant 'Happy's Health Grille'. Je houdt veel van koken en je hoopt ooit jouw eigen restaurant te beginnen.

In 2002 ging jij aan de Rutgers University in New Brunswich, New Jersey, studeren. Jij studeerde Engelse literatuur en Film Studies. Jij behaalde een Bachelor of Arts graad in de Engelse literatuur. Na jouw studie verhuisde jij naar Williamsburg, Brooklyn, waar jij samen met jouw kamergenoot Mitch Fontaine de website BurningAngel startte, een opwindende hardcore-site met ALT porno (Alternatieve porno), waarbij de modellen vaak tatoeages, piercings en gekleurd haar hebben. Het was o.a. een reactie op de website SuicideGirls, naakte pin-up fotografie met een online winkel met kleding, boeken en DVD's. Jij noemde SuicideGirls 'de McDonald's van alt porno'. 's Avonds was jij stripdanseres. In 2013 produceerde BurningAngel 'The Walking Dead: A Hardcore Parody', een volwassen versie van de tv-serie 'The Walking Dead', gebaseerd op de zwart-wit strips van Robert Kirkman en Tony Moore. Door het succes van BurningAngel verscheen jij in talloze tijdschriften en kranten, o.a. in The New York Times.

Voor het muziektijdschrift 'Spider' schreef jij maandelijks een column met seksadvies. Jij schreef een hoofdstuk in het boek 'Naked Ambition: Women Pornographers and How They Are Changing the Sex Industry'. In 2011 werd jij door de nieuwszender CNBC 'één van de twaalf meest populaire pornosterren' genoemd. CNBC onderstreepte het nieuwe genre in de porno-industrie, de alt-porno, wat jij hebt gelanceerd. Jij speelde mee in de zwarte komedie, de tv-serie 'Childrens Hospital', waarin jij jezelf als pornoster speelde. In 2013 verscheen jij in de film 'Scrapper', met in de hoofdrollen Michael Beach en de Ierse acteur Aidan Gillen. Jij had zes jaar, van 2005 tot 2011, een liefdesrelatie met de Joodse pornoster James Deen, geboren als Bryan Matthew Sevilla op 7 februari 1986 in Los Angeles County. Bryan is o.a. door de porno-actrices Stoya, Tori Lux, Kora Peters, Nicki Blue, Lily LaBeau, Bree Olson en Amber Rayne beschuldigd van verkrachting, misbruik en mishandeling, zoals slaan en verwonden. Jij gaf deze vrouwen openlijk gelijk, omdat jij ook door hem misbruikt bent, 'gewelddadig en eng'.

Als democraat steunde jij in 2015 Bernie Sanders om de president te worden. Je zei: 'Ik zou graag een Jood in het Witte Huis zien!'. Op 31 oktober 2016 trouwde jij met jouw collega-filmacteur Aaron Thompson, geboren op 25 juli 1982 in San Diego. Hij noemt zichzelf Small Hands. Hij is ook een musicus en zijn muzieknaam is Empty Streets. Verder is hij nog een whisky distillateur. Hij is grotendeels getatoeëerd, met op zijn buik een grote tijgerkop. Hij is de zoon van een dominee en hij was lange tijd een punkrocker. Andere Joodse porno-actrices zijn: Mary Louise (Nina) Hartman Hartley (1959, Berkeley), Naomi Russell (1983, San Diego), wiens vader een rabbi is en zij stopte in 2011 met de pornofilms, en Jenna Marie Massoli Jameson (1974, Las Vegas). Joanna doet mij denken aan de vrouw bij de waterput, die een prostituée was en die door een massa hypocrieten dreigde gestenigd te worden, maar Jezus nam het voor haar op en zei: 'Wie van jullie zonder zonde is, die mag de eerste steen werpen!'. En geen enkele schijnheilige gooide een steen naar haar. Joanna doet mij ook denken aan Maria Magdalena, de vrouw van Jezus, die óók een prostituée was én een engel én een koningin in het hedendaagse Koninkrijk van Christus.

Schrijver: Joanan Rutgers
13 juli 2021


Geplaatst in de categorie: idool

5.0 met 1 stemmen 44



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)