Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 16 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
12 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Er zullen meerdere bespotters komen, die niet alleen met woorden trachten te breken.
Edoch, het was een goede vuurdoop, hier. Enigszins bedankt voor het respectvolle begrip! Ik heb destijds niet zomaar mijn levensverhaal, tot 39 jaar toen, in de krant laten zetten.
Ik weet met wie ik sta en zij, die met mij gaan.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
11 juni 2014
Email:
moi636yahoo.com
En ik reageerde onder een hartenkreet van jou met een compliment. Misschien zou je kritiek kunnen oppikken en je werk er sterker mee maken ipv persoonlijk aangevallen te voelen. Ik ben gek met woordgrapjes, maar dan moet er wél iets staan.
Naam:
Regatta
Datum:
11 juni 2014
Ik ben het eens met Dyenne. Wat 'G.Espot' hier doet kan echt niet meer door de beugel; zijn of haar reactie heeft niets te maken met de inhoud van deze bewering en is puur en alleen bedoeld om Petra te beschadigen. Wat mij betreft worden dergelijke reacties voortaan consequent geweigerd.

Het tabblad beweringen is door oeverloos geleuter en getreiter gedegradeerd tot een soort arena waarop mensen hun persoonlijke conflicten uitvechten. Daarom lijkt het mij verstandiger om het, net als de Dijken, af te sluiten of te vervangen door een tabblad waarop langere teksten kunnen worden gepost. Dat voorkomt ook dat mensen, die niet kunnen schrijven en nooit het niveau van een bewering ontstijgen, nog langer onrust kunnen stoken op deze mooie schrijfsite.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 juni 2014
Ik ben het eens met Dyenne. De naam G. Espot is in werkelijkheid " Gespot. " Deze naam is tweeledig uitlegbaar. Coesel moet inderdaad zijn toon matigen, helaas kan ik er niets anders van maken. Jij bent gewoon een sjacherijnig mombaksel en uitzonderlijk respectloos, daarmee bedoel ik jouw zelfrespect. Heeft ongetwijfeld met jouw zelfbeeld te maken.
Naam:
Dyenne
Datum:
10 juni 2014
Email:
dyenne72home.nl
Kijk ik ben geen liefhebber van Petra maar wat
G.Espot nu doet vind ik respectloos en niet door de beugel kunnen.
Kijk dat Petra open over haar verleden praat heb ik respect voor.
Naam:
L.Coesel
Datum:
10 juni 2014
Ha die Wilma, je oude riedeltje weer eens voor de dag gehaald?
En ook al je mooie dure woorden weer, APPLAUS hoor, fijn hé dat je die weer eens kan laten vallen, heel interessant allemaal!
Valt in iedere geval weer wat te beleven hier
ik steek er gewoon allemaal de 'DRAAK' mee...
ik kan dat!
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
9 juni 2014
L.Coesel zou jij jouw toon eens wat willen matigen. Ik vind jou zeer onbeschoft en denigrerend in jouw reacties. Jij irriteert mij mateloos met je arrogantie en je gebrek aan inzicht en doorzicht. Daarnaast heb ik van jou nog geen publicatie gezien op deze site. Als jij jezelf dan zo goed vindt en de mogelijkheid om te reageren gebruikt om om je heen te trappen, ga dan aub naar het voetbalveld. Doe daar dan maar je best om jouw zelfbeeld te reinigen van chromatische aberraties, want volgens mij lijd jij daaraan.
Naam:
L.Coesel
Datum:
9 juni 2014
Link hieronder gelezen. Dank G.Espot.

Mensen willen helpen, een voorbeeld willen zijn of geven, en je geloof uitdragen...enz.
Moet je toch echt een ander publiek voor gaan zoeken, hier maakt jij de lezers echt niet blij mee.
Naam:
L.Coesel
Datum:
9 juni 2014
@ Petra, was geheel niet 'grappig' bedoeld hoor!
Maar dat begrijp jij denk ik niet!
Naam:
Petra Hermans
Datum:
9 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
"Onbegrensd geleuter", leuk gevonden, Monique!
Typisch, dat je dit prutswerk van mij nog leest
én bovendien nog gaat bedenken, hoe en wat je
er mee moet...
Naam:
Monique Methorst
Datum:
8 juni 2014
Email:
moi636yahoo.com
Er staat gewoon drie keer hetzelfde. Het spijt me toch echt, maar dat is onbegrensd geleuter.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
8 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Leuk gevoel voor humor, L.Coesel!
Naam:
G. Espot.
Datum:
7 juni 2014
Toelichting.

www.deweekkrant.nl/artikel/2012/juli/31/a_op_moeilijke_momenten_komt_er_altijd_iets_of_ie
Naam:
Petra Hermans
Datum:
7 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Ik geef L.Coesel een fijne eerste Pinksterdag 2014!
Bedankt voor de humor.
Naam:
uw toegenegen dorpsidioot
Datum:
7 juni 2014
Kul. Grenzen beperken, borderliners weten dat.
Naam:
L.Coesel
Datum:
7 juni 2014
O, grote genade...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)