Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Naam: Petra Hermans, geboortedatum: 06-12-1972 te Tilburg.
Gelukkig is hier maar één exemplaar van, als spruit van twee geslachten Goossens en Hermans.
Aangezien ik als 'stamhouder' had moeten fungeren, zorgt dit voor een spanning in mijn gehele wezen, die ik juist transformeer via énorme toorn, om het gedragspatroon van vrouwen te doorbreken!

Schrijver: Petra Hermans, 13 juni 2014


Geplaatst in de categorie: familie

2.3 met 6 stemmen 262



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 juni 2014
Hallo Petra, als eerste wil ik je zeggen dat ik dit heel erg voor je vind, wat ik verder van jou begrijp is dat jij je voelt afgewezen als vrouw, want dit ben jij. Jij had als stamhouder moeten fungeren. De spanning, frustraties en daarmee het verdriet dat hierdoor is veroorzaakt heeft zich in jou omgezet en vastgezet in toorn, eigenlijk onmacht.
Je hebt je tot doel gesteld om het gedragspatroon van vrouwen te doorbreken. Wat je hier feitelijk doet volgens mijn opinie is jouw verdriet cultiveren. Je hanteert als het ware een drogreden door te stellen dat je het gedragspatroon van vrouwen wilt veranderen. Je maakt jouw verdriet tot een gemeengoed van de vrouw in het algemeen.
Ik ben van mening dat het eerste wat jij zou kunnen doen is om diegene die jou dit heeft aangedaan hiermee te confronteren, niemand heeft de vrijheid om zoiets onmenselijks te bewerkstelligen.
Jij gelooft in de kracht van de onvoorwaardelijke liefde om de ander te vergeven, maar die ander moet het ook verdienen om te worden vergeven. Niemand gaat vrijuit. Jij wilt op deze manier jouw traumatische ervaring helen, zoals je dat zelf zegt en je medemens een hart onder de riem steken.
Ik ben van mening dat jij jouw idealisme eerst eens bij jezelf moet neerleggen, want ik heb de indruk dat je op deze manier niet je verdriet kunt verwerken, wel door er opnieuw door heen te gaan. Je bent geen bedeesde narcist maar Petra Hermans die er zeker mag zijn.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
14 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Beste Joanan, je denkt nog te zeer als een aardse
man anno 2014.
Er kan nog zoveel veranderen, eer dat wij mensen
tot volledige gelijkwaardigheid zijn geëvolueerd
en dat ligt niet alleen ten opzichte van het
sekseverschil maar alles wat daarmee samenhangt!
In de complete ontwikkeling van de mensheid
zitten we qua mijn visie in de eerste klas, of
groep drie, basisschool.
Uiteindelijk zal er harmonie heersen en geluk;
waarnaar ieder mens diep in het hart verlangt.
Maar verder wil ik hierover niet te veel
uitweiden want dan ga ik me begeven op glas ijs!
Wat betreft jouw aanvulling over 'mijn toorn' kan
ik je zeggen, dat íeder mens agressie nodig heeft
om te blijven bestaan op aarde.
Het is maar net hoe je met deze agressie weet
om te gaan en zelfs, zoals ik gewoonlijk, kan
omzetten in andere vormen van energie!
Ik kan je alleen de garantie geven, maar die had
jij al, dat ik ál mijn kwaliteiten en verworven
vaardigheden ga inzetten, om mijn aandeel in dit
schitterend grote geheel te leveren, conform
mijn geaardheid, karakter en natuur.
De rest van antwoorden volgt op de dag van morgen...
Naam:
Jacob van Schaijk
Datum:
14 juni 2014
Waaruit ik begrijp dat je ouders liever een jongetje hadden gehad. Mogelijk hebben ze je dat ook laten merken. Het vervolg van je bewering is mij niet geheel duidelijk, maar dat kan liggen aan mijn geringe bevattingsvermogen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 juni 2014
De bijgeleverde foto lijkt op de hoes van 'Love over Gold' van de Dire Straits. Je wil het gedragspatroon van vrouwen doorbreken? Is daar dan iets mis aan? Moet dat beter? Kan dat beter? Ik neem aan dat je de onderdanigheid wenst te verzetten naar gelijkheid aan het mannelijke geslacht, eyeopener, is reeds gebeurd. Mannen verdienen inmiddels minder dan vrouwen. De seksuele verleidingskunsten zijn ook nog steeds in het voordeel van de vrouwen. Toorn is woede en dat leidt meestal tot ondergangen, dus adviseer ik je de totale vrede en de lieftallige harmonie met alle domme, blinde vijandigen, die te stom zijn om jouw geestesniveau te begrijpen!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)