Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 17 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
11 juli 2014
Van Balen, een mens kan van jou een spontane diarree krijgen.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
8 juli 2014
Bij buikpijn rap de arts raadplegen. Of andere ontlastende maatregelen treffen. Dit in plaats van ons te vervelen met slappe commentaartjes. Ik laat het hierbij. Vast heeft De Bruine als aanvulling nog wel spuugbakje, hoofdpijn, maagpijn, de hik, of een andere kinderachtige tegenwerping in haar ietwat beperkte repertoire.
Nu ja, ik maak immers het beste in haar los.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
8 juli 2014
Óoh Van Balen, wat laat je me lachen, ik krijg hier buikpijn van.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
7 juli 2014
Nergens staat in mijn commentaren of inzendingen, dat De Bruine op zelfs maar een enkel punt geestig is. Indien zij heden dan toch constateert, dat ik haar geestig vind, getuigt dat van bepaalde radeloosheid. Maar ik heb er wel begrip voor.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
5 juli 2014
Van Balen, blij dat je mij geestig vindt.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
4 juli 2014
De Bruines intellectuele niveau stijgt in dit draadje tot verbijsterende hoogte. Namelijk: spuugbakje vragen, een papieren spuugbakje ontvangen, verzoek om aansluiting bij babbelkousjes, en ik mag mij 'onder behandeling' stellen. Was het dan tenminste nog maar geestig.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
4 juli 2014
Van Balen, jij moet onder behandeling.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
3 juli 2014
Nachtmerries zijn er te over. Slecht zwemmen bij confrontatie met een witte haai. Fatale kortsluiting met de elektrische fiets. Nooit meer een rotonde kunnen verlaten. In de lift vastzitten met je ergste chef. Vals toeteren in de blaaskapel van urologen. Hoofdredacteur van een schrijfsite zijn. Maar het meest huiveringwekkend vind ik virtuele aansluiting zoeken met Wilma en Petra. Beiden ook bekend als de
Hepie en Hepie van deze prachtsite.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
3 juli 2014
Van Balen, wil jij je soms bij ons aansluiten?
Naam:
Dik van Balen
Datum:
1 juli 2014
Mij valt overigens op, dat babbelkousjes Petra en Wilma razendsnel reageren op van alles. Is hier sprake van door corruptie verkregen toegangspas om ongehinderd deze fraaie site in tekst te betreden?
Ook krijg ik, mogelijk ten onrechte, de indruk dat soms de snel gekwetste Kabouterclub Pissebedden bezig is met driftig stemmen of anderszins.

Wat leuk toch dit alles, dat voortdurende gegoochel met synoniemen, de spelletjes, het sukkelige provoceren, en het gebrek aan echte humor. Blijkbaar barsten wij van de vrije tijd. We doen kinderachtige wedstrijdjes in spitsvondigheid. Meestal win ik dat. Onzin, natuurlijk. Ook ben ik zeker geen beter mens in mijn gedrag op de site. Aldus blijft het tobben met ons allen hier. Hebben wij niks beters te doen?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
1 juli 2014
Van Balen krijgt een heel dood gewoon papieren spuugbakje zoals deze gangbaar zijn in de zorg.
En niet meer.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
1 juli 2014
De Bruine is blijkbaar geobsedeerd door spuugbakjes. En Petra dolt weer grappig mee. De dames varen klef in elkaars kielzog in deze rubriek. Maar ook hier kan ik het goed mis hebben. Overigens, het uitroepteken is overbodig.

In het opdiepen van de stoffige term kwispedoor zit niets dat een uitroep rechtvaardigt. En zo tobben wij door in deze rubriek. Ik geef toe, mijn bijdragen vertonen hardnekkigheid, welke ik anderen verwijt. Hoewel ik wel poog, met wisselend succes, argumenten en variaties aan te brengen in de commentaren.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
30 juni 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Een kwispedoor' is de gangbare term voor
spuugbakje, Wilma!
Voor wie het nodig heeft. Bedankt, oom San.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
30 juni 2014
Toch maar een spuugbakje aan de zuster vragen, Van Balen.
Naam:
randverschijnsel
Datum:
30 juni 2014
DE staafmixers zijn in de aanbieding bij Blokker.
Naam:
Dik van Balen
Datum:
29 juni 2014
Was de bewering maar gewoon een beetje onnozel, prettig provocerend, of glashelder in de stellingname, dan zou een ontspannen glimlach enkele seconden mijn doorleefde gelaat beroeren. Maar de bewering is wat deze lijkt: grappig bedoeld, maar weer pijnlijk niks, naar mijn bescheiden mening.
Naam:
Marja Raadt
Datum:
29 juni 2014
Email:
marjaraadthotmail.com
én groen!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)